صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۵۲۹۴۷

غزه! چقدر قد کشیدی...

پایگاه بصیرت / حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده/ گروه سیاسی

غزه دیگر معرکه جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی نیست. غزه دیگر باریکه‌ای به پهنای 380 کیلومتر مربع نیست. غزه دیگر زندان بزرگ رو باز نیست. غزه دیگر تنها و غریب نیست.
غزه اکنون قد کشیده است. غزه به پهنای همه ملت‌ها و کشورهای جهان گسترش یافته است. غزه دامنه‌اش عالمگیر شده است. غزه اکنون قلب همه امت اسلام و جهان تشنه امنیت و عدالت و حریت است. غزه به مثابه راهبرد و نقشه راه نجات بشر است.
غزه! کلمه رمز است.
کلمه رمز قیام علیه ظلم و ستم، کلمه رمز نجات و رهایی همه مظلومان عالم.
غزه! فرقان است. سنجه تشخیص حق از باطل، مؤمن از منافق، جدایی رادمردان و آزادی‌خواهان، از نوکران ذلیل و دست به سینه جبهه شیطان و استکبار.
غزه! تبر ابراهیمی است بر بُت‌های بمب و موشک و تجهیزات نظامی نمرودیان زمان. عسای موسای خلیل است بر پروپاگاندای تبلیغاتی و ساحران رسانه‌ای شیاطین زمان، نفس روح‌بخش و حیات برانگیز عیسای مسیح است بر جسم نیمه جان امت اسلام.
غزه! نسخه همه دردها و رنج‌های نه تنها 75 سال ظلم غاصبان بی‌سر و پای عوامل استکبار، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، بلکه باطل‌السحر جادوی شیاطین جن و انس است.
غزه! آبروی شریعت نبوی و سیره علوی و پاره تن فاطمی(علیهم‌السلام) است.
غزه! تجلی فرمان سالار شهیدانی است که صبحدم عاشورای سال 61 فرمود: «علیکم بالصبر و الجهاد». غزه! تفسیر عینی و ملموس آیات کریمه قرآن در باب صبر و جهاد است.
و بالاخره، غزه! این شکوه غیرت و ایستادگی و شهامت و شجاعت؛ جلوه‌ای از تابلو خونرگ کربلاست، روضه مکشوف عاشوراست و به همین دلیل جاودانه و راست قامت و استوار خواهد ماند و بساط ظلم یزیدیان زمان را با امید و ایمان به نصرت الهی و موج جهانی سپاه رُعب، از سطح گیتی برخواهد چید. ان‌شاءالله.
چرا که در امتداد جبهه مقاومت و مدافعان حرم قدس شریف و دین حق و اهل بیت رسول مکرم اسلام به ویژه زینب کبری(علیها‌السلام) که با نطق علویش فریاد برآورد: «یا یزید فَکِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحُو ذکرنا» تعریف می‌شود.
آری! غزه زنده است و زنده‌تر از هر زمانی می‌ماند و برای آیندگان نیز به فضل الهی، با اقتدار و ایمانی راسخ؛ راهبرد خون بر شمشیر پیروز است را بر تارک فلسطین مظلوم برای همیشه به نقش و نگار در خواهد آورد.
ان‌شاءالله تبارک و تعالی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات