تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۱۹

آتش‌بس در غزه، جنایت در «کرانه»

نظامیان رژیم اسرائیل همزمان با تبادل اسرا و تداوم آتش‌بس موقت در غزه، به مناطق مختلف در کرانه باختری یورش برده و ‌خانواده‌های برخی اسرا را مورد ضرب و جرح قرار دادند تا بدین طریق عصبانیت خود را از مقاومت و حامیان آن‌ نشان دهند.

نظامیان ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز پنجشنبه همزمان با انجام ششمین دور از تبادل اسرا، به  مناطق طولکرم، طوباس، رام الله و نابلس در کرانه باختری یورش برده و در مناطقی مانند طولکرم و طوباس شدیدا با رزمندگان فلسطینی درگیر شدند.

عصبانیت اشغالگران از آزادی اسرای فلسطینی

با وجود تداوم آتش‌بس در نوار غزه، اما کرانه باختری شاهد تداوم جنایت‌ها و اقدامات غیرانسانی عناصر رژیم اسرائیل بود. در این منطقه، نظامیان رژیم اسرائیل ساعتی قبل از تحویل اسرای فلسطینی در رام الله، به تجمع جوانان فلسطینی خوشحال از تبادل اسرا و عملکرد مقاومت حمله بردند که جوانان فلسطین با پرتاب نارنجک دستی با آن‌ها مقابله کردند.

در یورش به جوانان فلسطینی که برای استقبال از اسرای تازه آزاد شده تجمع کرده‌ بودند، یک نوجوان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

شهادت جوان فلسطینی در رام‌الله

رسانه های فلسطین گزارش دادند که یکی از جوانان فلسطینی که در تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل زخمی شده بود، به شهادت رسیده است. وزارت بهداشت فلسطین متعاقبا اعلام کرد که فادی بدران بامداد امروز در تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل در شهرک‌ بیتونا رام‌الله به شهادت رسیده است.

نوار غزه , کرانه باختری ,

زخمی شدن 5 فلسطینی در برابر زندان عوفر

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که صهیونیست‌ها به تجمع کنندگان در برابر زندان عوفر که منتظر خروج اسرای فلسطینی بودند، حمله کرده‌اند که در اثر آن، پنج نفر زخمی شده است که حال یکی از آ‌ن‌ها وخیم است.

نظامیان رژیم اسرائیل خوشحالی فلسطینیان از آزاد شدن اعضای خانواده آن‌ها را برنتابیدند و قبل از آزادی "محمد جادالله"، به خانه خانواده او در شهرک صور، واقع در شهر قدس اشغالی یورش بردند و آن‌ها را زیر ضربات مشت و لگد گرفتند.

 

اشغالگران عصبانیت خود را بر سر خودروها خالی می‌کنند

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از کرانه باختری به ویژه طولکرم نشان می‌دهد که بیل مکانیک ارتش رژیم اسرائیل خودروهای پارک شده شهروندان فلسطینی را در خیابان  تخریب می‌کند.

رژیم اسرائیل با حملات بامداد امروز در برابر زندان عوفر و همچنین در شهرک بیتونا به استقبال کنندگان در رام الله، تلاش دارد شیرینی شکست خود در جنگ اخیر و تبادل اسرا را برای فلسطینیان تلخ کند.

 

منفجر کردن بولدوزر ارتش اسرائیل در کرانه باختری

رزمندگان فلسطینی در واکنش به حملات ارتش رژیم صهیونیستی موفق شدند یک بولدوزر ارتش این رژیم  را در جریان یورش به طولکرم با بمب تعبیه شده، منفجر کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات