صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۳۱

آیت الله رئیسی: امید را با حرکت جهادی و بسیجی باید در دل مردم افزون کنیم

رئیس جمهور در آیین افتتاحیه مترو پرند گفت: امید را با حرکت جهادی و بسیجی باید در دل مردم افزون کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز صبح پنج شنبه 9 آذر در آیین افتتاحیه مترو پرند اظهار کرد: آذر ماه سال قبل وعده دادیم که طی یک سال پروژه مترو پرند افتتاح شود، که امسال بیشتر از آنچه که وعده داده بودند را داریم افتتاح می کنیم، قرار بود 20 کیلومتر در یک خط افتتاح شود که الان 40 کیلومتر در دو خط افتتاح شده است.

وی گفت: صدق وعده در مردم امید ایجاد میکند، توسعه حمل و نقل یکی از ضروریات توسعه یافتگی در هر منطقه‌ای است. قریب 500 هزار نفر جمعیت که اگر بخواهند به تهران سفر کنند قاعدتا این سفر هر چه ارزان تر و ایمن تر باشد مورد تاکید می‌باشد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: آقای زاکانی اشاره کردند که در این مدت چند تا ایستگاه به تهران اضافه شده است، از ایشان و تمام افرادی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، تسهیل رفت و آمد به تهران و در مرکز بسیار اهمیت دارد.

رئیس جمهور افزود: ان شاءالله بتوانیم علارغم تمام تحریم هایی که دشمن داشته است بتوانیم ما مصمم هستیم که راه پیشرفت را طی کنیم. قطار پیشرفت در حال حرکت است. دشمن هم نمی تواند این حرکت را متوقف کند.

وی افزود: روحیه جهادی مهم است، بسیجی هیچ مانعی را جلوی روی خودش را به رسمیت نشناسد. در مسیر به من میگفتند که  طی سالهای گذشته سالی دو سه درصد بیشتر پروژه پیشرفت نداشته است. البته من تشکر میکنم از همه افرادی که طی این سال ها برای این پروژه کار کرده است، ولی سوال این است که آیا نمی شد زودتر این کار انجام شود؟ بله قطعا کار می توانست زودتر از این صورت بگیرد. 

رئیسی بیان کرد: سخن ما با همه ین است که تلاش کنند پروژه‌ها زودتر به بهره برداری برسد. این امید را در مردم بیشتر می‌کند، مردم ببیند پروژه‌ای 10 یا 20 سال پیشرفتی نداشته این ناامیدی ایجاد می‌کند. امید را با حرکت جهادی و بسیجی باید در دل مردم افزون کنیم.

وی دادمه داد: با همین تلاش و جدیتی که امروز تلاش کردید باید کارهای دیگری که برای توسعه منطقه لازم است دنبال کنید، کار بسیار شده و کار هم باید بسیار شود. رهبر ما به ما فرمودند که خستگی و نا امیدی هرگز، کار بسیجی با روحیه خستگی ناپذیری باید ادامه پیدا کند.

رئیس جمهور افزود: این همدلی که بین نیروها وجود دارد خیلی ارزشمند است، به جای اینکه توان نیرو صرف درگیری بشود، الان تمام نیرو و توان صرف سازندگی در کشور است. مردم هم پذیرش ندارند که مسئولین در حاشیه باشند، متن گره گشایی از کار مردم است. متن حل کردن مسائل در زندگی مردم است. مردم از اینکه مسئولین در متن حرکت کنند خرسند می شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات