تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۵۴۴۳۴

عبدالملک الحوثی: هر زمان که اسرائیل در میدان شکست می‌خورد به کشتار غیرنظامیان روی می‌آورد

رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت که رژیم اسرائیل با سلاح‌های ممنوعه آمریکایی در حال کشتار زنان و کودکان است و آمریکا از ابتدای جنگ در جنایات اسرائیل شریک بوده است.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (۲۹ آذر) در سخنانی به جنگ در غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس پرداخت و گفت که این رژیم بیمارستان‌ها را به اهداف آشکار نظامی تبدیل کرده است.

او گفت: «دشمن اسرائیلی به جنایات خود و جنگی که علیه غیرنظامیان به راه انداخته است، افتخار می‌کند، رژیم صهیونیستی هر زمان که در میدان نظامی شکست می‌خورد به حمله به غیرنظامیان روی می‌آورد».

رهبر انصارالله یمن افزود: «در طول ۷۵ روز گذشته که از تجاوز دشمن صهیونیستی یهودی اسرائیلی به مردم فلسطین می‌گذرد، این رژیم مرتکب شنیع‌ترین جنایات شده است، دشمن صهیونیستی با تمامی ابزارهای نسل‌کشی مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهد و با روش‌های وحشیانه از گرسنگی دادن تا محاصره و ممانعت از ورود غذا و دارو درست به کشتار می‌زند، در بیمارستان‌ها می‌بینیم که دشمن آن‌جا را یک هدف آشکار برای حملات خود قرار داده است، طوری که عملیات نظامی‌اش در بیمارستان الشفاء و دیگر بیمارستان‌ها بی سابقه بود».

عبدالملک الحوثی گفت که کشورها در جنگ به طور معمول پایگاههای استراتژیک و نظامی را هدف خود اعلام می‌کنند، اما رژیم اسرائیل با «وقاحت تمام» بیمارستان‌ها را هدف خود اعلام کرده است و حمله به بیمارستان‌های غزه و حمله به بیماران و زخمی‌ها و کادر پزشکی را مایه افتخار می‌داند، حتی تجمعات آوارگان در مدارش آنروا (سازمان ملل) را بمباران می‌کند.

رهبر مقاومت یمن تأکید کرد: «دشمن اسرائیل به اقدامات وحشیانه خود ادامه می‌دهد و زمانی که در میدان نبرد شکست می‌خورد، به بمباران بی هدف غیرنظامیان در غزه روی می‌آورد، بمباران‌ها حتی نوزادان شیرخواره و نوزادان نارسی که در بخش مراقبت‌های ویژه هستند را هدف قرار می‌دهد که بی نهایت وحشیانه و شنیع است».

عبدالملک الحوثی در خصوص صهیونیست‌های یهودی گفت: «صهیونیست‌های یهودی گروهی مملوء از کینه و دشمنی شدید و جنایت هستند و هیچ کدام از احساسات و شعور انسانی را ندارند، آمریکایی‌ها نیز از همان ابتدا در این جنایات شریک صهیونیست‌ها بودند و مستشاران نظامی خود را برای مدیریت و برنامه‌ریزی جنگ در اختیار آن‌ها قرار داده و هزاران تن بمب‌های کشنده ارسال کرده‌اند».

رهبر انصارالله یمن در ارتباط با رفتار آمریکا در منطقه نیز گفت که آمریکایی‌ها هر کشوری که با ملت فلسطین همکاری کند را تهدید می‌کنند و قصد دارند به صهیونیست‌ها این اطمینان را بدهند که شرایط برای ارتکاب جنایات در غزه بدون اینکه کسی متعرض آن‌ها شود، مهیا است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات