صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۹۷
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه

امتداد جهاد رسول خدا

سردار محمدرضا فلاح‌زاده در دوازدهمین همایش «غزه، نماد مقاومت» با بیان اینکه اگر امروز مجاهدان در عراق، یمن، افغانستان، لبنان و فلسطین به مصاف دشمنان خدا آمده‌اند، به تأسی از پیامبر اسلام (ص) در جنگ‌های مختلف بوده است، اظهار داشت: مقاومت ما ادامه مقاومت پیامبر(ص) در برابر همه زیاده‌خواهان، قدرت‌طلبان و قلدران است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: از زمانی که رژیم صهیونیستی یورش زمینی به غزه را آغاز کرد، حدود 2 ماه گذشته است؛ آن‌ها می‌خواستند غزه را تصرف کنند، خاورمیانه جدید را تشکیل دهند، و مردم غزه را به کوچ اجباری واردار، حماس را نابود و اسرای خود را آزاد کنند؛ اما دچار شکست تاکتیکی شدند و چیزی به دست نیاوردند؛ ضمن اینکه آبروی آن‌ها هم از لحاظ نظامی فرو ریخت؛ لذا بر سر دوراهیِ نیستی و بقا قرار گرفته و ناچار شدند که جنگ را ادامه دهند. انصارالله یمن دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را به جهنمی برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده‌ است، دشمن دچار شکست راهبردی و تاکتیکی شده و در عرصه اقتصادی نیز تمامی تولیدات، تجارت، صنعت توریسم، حمل و نقل و... آن دچار تعطیلی و رکود شده و موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز رو به محاق می‌رود.
سردار فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه تمام هیمنه سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و همچنین نقطه اتکا و امید آمریکا و کشور‌های غربی در منطقه فرو ریخته است، تأکید کرد: مقاومت غزه همچنان با توکل به خدا و اتکای به نیروی ایمان خود و با کمک مقاومت کرانه غربی، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق نبرد را تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه خداوند متعال تمام وجدان‌های بیدار و افکار عمومی و آزادی‌خواهان جهان را متوجه غزه کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی که در حال نابودی است، دست به اقدامات تروریستی کور می‌زند و شیخ «صالح العاروری» را در لبنان و سردار «سید رضی موسوی» را در سوریه ترور می‌کند؛ چراکه تاکنون جنگ غزه برای او دستاوردی نداشته است. راهبرد امامین انقلاب اسلامی و تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت در جبهه‌های گوناگون، نظم جدید جهانی را دچار فرسایش و  فروپاشی کرده، داعش که توسط آمریکا سازماندهی شده بود را به نابودی کشانده و اسرائیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است.
سردار فلاح‌زاده با اشاره به اینکه آمریکا از افغانستان فراری شده و در عراق نیز دچار شکست راهبردی، در غزه دچار شکست راهبردی و تاکتیکی و در باتلاق یمن گرفتار شده است، خاطرنشان کرد: دنیا بداند که ما شهادت را فوز عظیم می‌دانیم و در سختی‌ها زندگی می‌کنیم؛ اما به مصاف دشمنان خدا در سراسر دنیا خواهیم رفت و تا نابودی آن‌ها در غزه و فلسطین اشغالی از پای نخواهیم نشست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات