صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۵۶۷۶۹

امام جمعه اهل سنت: مردم اهل سنت دوشادوش شیعیان در انتخابات شرکت خواهند کرد

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: مردم اهل سنت دوشادوش شیعیان با حضور همیشگی و مقتدرانه خود در برهه‌های حساس نظیر انتخابات در طول بیش از چهار دهه اخیر همواره ترفندها و دسیسه‌های بدخواهان و معاندان نظام را ناکام گذاشته و در این دوره هم همچون گذشته به طور باشکوهی در انتخابات شرکت خواهند کرد.
حاج آخوند عبدالرحمن کر، امام جمعه اهل سنت بندرترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلستان اظهار کرد: نقش‌آفرینی و حضور مردم در پای صندوق های رای، ضامن اقتدار و عظمت ایران و ایرانی است و ثابت خواهد کرد ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام و آرمان‌های والا و مقدس آن هستند.
این روحانی اهل سنت گلستان افزود: مردم اهل سنت دوشادوش شیعیان با حضور همیشگی و مقتدرانه خود در برهه‌های حساس نظیر انتخابات در طول بیش از چهار دهه اخیر همواره ترفندها و دسیسه‌های بدخواهان و معاندان نظام را ناکام گذاشته و در این دوره هم همچون گذشته به طور باشکوهی در انتخابات شرکت خواهند کرد.
حاج آخوند کر گفت: مشارکت هرچه بیشتر تمامی آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای به حفظ نظام و بهبود امنیت می‌انجامد و سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد.
وی عنوان کرد: انتخابات نمود اتحاد در کشور است و نقش‌آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد لذا مشارکت باید پرشور و فراگیر باشد.
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: بی تفاوتی نسبت به امر انتخابات مشکلی را برطرف نکرده و چه بسا وضعیت اقصاد و معیشت مردم را بیش از پیش دچار آسیب می کند بر این اساس هموطنان باید با حضور پرشور خود ضمن ابراز وفاداری به نظام نسبت به انتخاب فرد اصلح با دقت هرچه بیشتر عمل کنند
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات