صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۵۷۰۰۲

آیت الله جوادی‌آملی تاکید کرد؛ لزوم حفظ وحدت و حضور فعالانه مردم درعرصه انتخابات و غیر انتخابات

قم- مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: حضور فعالانه در مناسبت‌ها و عناوین تاثیرگذار در مملکت همچون انتخابات از الزامات است و همه ما موظف و مکلف به حفظ وحدت هستیم.

 آیت الله عبداله جوادی آملی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان آمل طی سخنانی اظهار کرد: حضور فعالانه در مناسبت‌ها و موارد تأثیرگذار در استقلال، امنیت، عظمت مملکت، انتخابات و غیر انتخابات از الزامات است و همه ما موظف و مکلف به حفظ وحدت هستیم.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرذ: ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند و همچنین ما را حق شناس و قدردان خون‌های پاک شهدا قرار بدهد.

استاد عالی حوزه‌های علمیه خطاب به وکلا و مسئولان تصریح کرد: این گونه مدیریت باوجود گرانی و مشکلات و تحمل رنج‌های مرتبط با آن شایسته ملت ما نیست چراکه ما توان مدیریت مطلوب را داریم.

وی با تصریح بر اینکه استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور می‌بایست رأس همه مسائل اجتماعی باشد، اذعان داشت: جهان نباید نسبت به دین و امثال ذلک بی‌مِهر شود چراکه شرف ما و نمونه بارزی همچون مسئله انتخابات وابسته به این رکن است.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: اگر سیره و مسیره شهدا را سرلوحه قرار دهیم، دیگر کسی به بیراهه نمی‌رود و اختلاس و کج روی به خطور کسی نخواهد رسید.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات