سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۷۰۵۶

سردار قاآنی: انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت است

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه شرکت در انتخابات مانند جنگیدن در صحنه‌ای است که دشمنان ما تلاش می‌کنند رزمندگان این نبرد را مأیوس کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات، تجلی قدرت ملی، تضمین‌کننده امنیت و مایوس‌کننده دشمنان است.
سردار  قاآنی امشب در مراسم سالگرد شهدای فاطمیون در مرکز همایش شهدای سلامت مشهد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب برای مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مشارکت در انتخابات، امنیت و قدرت کشور را افزایش می دهد و دشمنان اسلام را مأیوس می کند.وی با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل به دنبال مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات هستند، گفت: مردم با قدرت در انتخابات شرکت کنند. چراکه انتخابات قوی، تضمین کننده پیشرفت کشور است و حضور پرشور در انتخابات، تجلی قدرت ملی، تضمین کننده امنیت و مایوس کننده دشمنان است.فرمانده سپاه قدس به جایگاه ارزشمند فاطمیون اشاره کرد و گفت: آن ها با شرافت در راه دفاع اسلام جنگیدند‌ و فلسطین، قهرمان جبهه مقاومت است.وی افزود: مسیر شهدا اینگونه است که با قهرمانی و جنگ، عزت اسلام را اثبات کردند؛ انسان مسلمان برای دفاع از حریم خود با کمترین امکانات می ایستد و بر قدرت های بزرگ فائق می شود‌. مساله غزه، مساله اصلی دنیای اسلام استسردار قاآنی با اشاره به اینکه مساله غزه مساله اصلی دنیای اسلام است‌، ابراز کرد:  طوفان الاقصی به جنایت ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس از این رژیم کودک کش بر می گرد‌د؛ اما مقاومت مردم غزه، جنایت اسرائیل را برملا کرد و جهان تحت تاثیر قرار داد. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت یمن از فلسطین را بسیار اثر بخش در پیروزی فلسطین دانست و گفت: برادران یمن از  فاصله ۱۶۰۰ کیلومتری به نفع فلسطین و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و با کشتی های حامی اسرائیل، مبارزه می کنند‌ و این قدرت جبهه مقاومت را نشان می دهد‌.
سردار قاآنی: انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت است

کشتن 30هزار انسان مظلوم تنها هنر آمریکا و نظام لیبرال غربی است

وی با طرح این پرسش که سرنوشت جنگ غزه چیست، افزود: رژیم صهیونیستی در این جنگ به هدف خود نرسیده است. آنها ادعا کردند می‌خواهیم حماس از بین برود؛ در حالی‌که اکنون از گفته خود پشیمان هستند و می گویند قابل اجرا نیست.آن‌ها تنها به یک هدف رسیدند و آن کشتن  ۳۰ هزار انسان مظلوم است که قریب به نیمی از آنها زن و کودک هستند و این تنها هنر آمریکا و سیستم لیبرال غربی است. وی ابراز کرد: مسیری که شهدا طی کردند تمام شدنی نیست و تولید جدید دارد‌؛پیروزی مردم فلسطین و غزه قطعی است و شکست خورده قطعی اسراییل است و هر چه جنایت را افرایش دهد، امکان ندارد به موفقیت برسد.فرمانده سپاه قدس با بیان این که دشمنان در جنگ‌های گذشته، حدودی برای انسان ها قائل بودند و آب و برق را قطع نمی کردند‌ اما رژیم صهیونیستی چنین کاری کرد، گفت: جنگ غزه، جنایتکارانه ترین جنگ تاریخ است.وی گفت: دشمن تصور می‌کرد تا یک و نیم ماه، کار فلسطین تمام است اما اکنون حدود پنج ماه است که شاهد مبارزه جوانمردان مجاهدان این سرزمین هستیم.سردار قاآنی ابراز کرد: در این سال های اخیر جلوداری برادران فاطمیون در جبهه‌هایی که دفاع از اسلام مطلوب بوده مورد توجه همه بوده است؛ در کنار آن ها برادرانی مجاهدت می کردند که نام آن ها مطرح نبود ولی اثرگذار بود.
 
مقاومت مردم غزه جهان را متعجب کردوی گفت: این مجاهدت حدود ۸۰ ساله مجاهدان فلسطینی فراز و نشیب زیادی داشته، اما در روزهای اخیر چنان قوت و قدرت و صلابت مجاهدان فلسطینی خودش را نشان داد که همه دنیا را متعجب کرد. سردار قاآنی گفت: در این دوره، عملیات طوفان الاقصی نشان داد مجاهدان فلسطینی چطور قدم به قدم  قدرت پیدا کردند و در بعد نظامی، صنعتی، فنی،  ابعاد معنوی و دینی چگونه رشد پیدا کردند. وی با خاطر نشان کردن اینکه یکی از آثار عملیات قهرمانانه فلسطین این است که بسیاری را به فکر شناخت اسلام و چگونگی تربیت چنین جوانان رشیدی انداخته است، گفت: همه در دنیا مجبور شدند که جایگاه خود را با موضوع فلسطین روشن کنند و عظمت این کار انقدر بزرگ بود که بسیاری که در عمرشان حتی یکبار هم به فلسطین فکر نکرده بودند، به فکر فرو رفتند که مکتب و فرهنگ آن‌ها چیست؟  فرمانده سپاه قدس گفت: طوفان الاقصی یک روزه نیست؛ بلکه این عملیات به ۷۵ سال اشغال فلسطین و ظلم‌های رژیم صهیونیستی در سایه حمایت آمریکا و دشمنان باز می گردد‌. وی خاطر نشان کرد: جوانان فلسطینی به خاطر خالی بودن دست شان، با سنگ به مبارزه می پرداختند؛ اما آنا قدم به قدم رشد کردند و زیرساخت های خود را هر روز تکمیل و به قرآن عمل کردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات