صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۵۷۲۳۷

نکته‌گرام

 عبدالرحیم انصاری، کاربر فضای مجازی: مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا می‌گوید دوران تسلط غرب بر دنیا به‌طور قطعی پایان یافته است؛ اتحادیه اروپا باید خود را با واقعیت‌ها وفق دهد تا امنیتش تأمین شود، و اگر تنش‌های ژئوپلیتیکی علیه دیگران ادامه یابد، آینده اروپا تاریک خواهد بود. از کنار این اعتراف نمی‌شود به سادگی عبور کرد!
 
محمد صرفی، فعال رسانه: همانطور که قابل حدس بود، لجن‌مال کردن آرون بوشنل را با دو برچسب آغاز کردند؛ ارتباط با گروه های افراطی و خطرناک و احتمال نداشتن سلامت روانی. بله! از نظر آنها هرکس به نسل‌کشی در غزه اعتراض کند، افراطی است و اگر در این راه فداکاری هم کند، مشکل روانی دارد.
 
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: خودسوزی آرون بوشنل، افسر نیروی هوایی ارتش آمریکا در اعتراض به ادامه جنایت صهیونیست‌ها در غزه، نشان داد وجدان‌های بیدار در آمریکا، چه میزان از حمایت دولت این کشور در نسل‌کُشی فلسطینیان شرمنده‌اند. فریادهای بوشنل صدای بلند وجدان‌های بیدار در آمریکا علیه همراهی دولت این کشور در نسل‌کُشی فلسطینیان است.
 
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: انتظار فرج، یعنی تمام زندگی انسان، از جمله خواب، خوراک، صلح، جنگ و معیشت، مطابق با طرح هدایت و هدف امّت‌سازی امام زمان(عج) باشد و مقابل انتظار این است که انسان از طرح امام بیرون برود و دنبال کار خودش باشد.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: جامعه اطلاعاتی آمریکا در ارزیابی ۲۰۲۳ گزارش داد ایران گامی در مسیر توسعه سلاح هسته‌ای بر نداشته است. جمهوری اسلامی بارها تأکید کرده است، بمب اتمی در راهبرد دفاعی ایران جایی ندارد و طبق فتوای رهبری نیز حرمت شرعی دارد. پرونده ۲۰ساله هسته‌ای بر مبنای دروغ شکل گرفته است.
 
سید رسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه: من رأی دادم نه به خاطر اینکه شرایط آنگونه هست که دوست دارم باشد؛ بلکه به خاطر اینکه از اولین انتخاباتی که ۴۲سال پیش در ۱۲مرداد ١٣۵٨ برای مجلس خبرگان قانون اساسی شرکت کردم تا انتخابات ۱۱ اسفند امسال همیشه عده‌ای بودند که مردم را به تحریم انتخابات دعوت می‌کردند و من مخالف آنان بودم.
 
پوریا استرکی، فعال مجازی: ناتو نگران تحویل سلاح از سوی ایران به روسیه است. پنج سال پیش، اگر تیتر فوق را می‌دیدید، شک نمی‌کردید که جای اسامی اشتباه است و تیتر به ویرایش نیاز دارد.
 
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نگاه تزئینی به هنر، آفتی است که هر فرهنگِ زنده‌ای را تهدید می‌کند. در اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی گفتم تقویت «رویکرد کاربردی» به هنرها، یک اصل اساسی است تا این آفرینش‌ها به متن زندگی اجتماعی بازگردد و برای مردم معناساز و سودمند باشد. هنرهای تجسمی، گذرگاهی مهم در این مسیر است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات