تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۵۷۸۸۵

بوربور: مجلس جدید، باید انتظارات مردم را مطالبه کند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: ما باید مجلسی داشته باشیم که انتظارات مردم را از دولت مطالبه کند. مجلس جدید، بایستی با فراخواندن افرادی که در تیم اقتصادی و نظارتی دولت هستند ولی توان کار کردن ندارند، یا موجب اصلاح آن‌ها شوند و یا با استیضاحشان، افرادی را که توان کار کردند جایگزین نمایند.

حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  گفت: وضعیت امروز ما در عرصه سیاسی، به گونه‌ای است طرفداران دو طیف موجود، نه خوبی‌های طرف مقابل را می‌بینند و نه بدی‌های خود را. 

وی ادامه داد: یعنی اگر یک جریانی بر سر کار قرار گرفت و کار خوبی انجام داد، طیف مقابل، آن کار را خوب ندیده و عیب در نظر می‌گیرد، و در مقابل، بدی‌های خود را نیز مورد توجه قرار نمی‌دهد.

بوربور افزود: ما باید مجلسی داشته باشیم که با واقعیت‌ها کنار بیاید. ما باید مجلسی داشته باشیم که انتظارات مردم را از دولت مطالبه کند. مجلس جدید، بایستی با فراخواندن افرادی که در تیم اقتصادی و نظارتی دولت هستند ولی توان کار کردن ندارند، یا موجب اصلاح آن‌ها شوند و یا با استیضاحشان، افرادی را که توان کار کردند جایگزین نمایند.

دبیرکل جمعیت وفاداران بیان داشت: توجه ویژه به عنصر اقتصاد، از آن جهت است که مملکت در یک شرایط تورمی و همراه با نارضایتی اداره می‌شود. هر چند که مردم ما مردم بسیاری خوبی هستند، ولی با این مدل اداره کشور، نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اخلاق از سوی نمایندگان جدید، تصریح کرد: نمایندگان جدید، باید از صحبت‌هایی که در فضای مجازی بر علیه یکدیگر مطرح می‌کنند، پرهیز کرده و با یکدیگر خوب‌تر برخورد کنند؛ زیرا مردم ما به خوبی می‌توانند راجع به آن‌ها قضاوت کنند، و البته قضاوتشان نیز دقیق است. 

همچین، وی در پایان با اشاره به این نکته که از لیست جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برای دور اول انتخابات مجلس، ۵ نفر وارد مجلس شده و ١٠ نفر نیز به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند، گفت: از آنجایی که در دور دوم انتخابات، باید تکلیف ١۶ کرسی باقیمانده نمایندگان تهران مشخص شود، ما لیستی ١۶ نفره خواهیم داشت. ان شاء الله که این ١۶ نفر بتوانند در مسیر رشد دولت کمک کننده باشند و ما مجلس مناسب‌تری داشته باشیم. 

دبیر جمعیت وفاداران تصریح کرد: ان شاء الله که در دور دوم انتخابات، افرادی که با یکدیگر هماهنگ‌ترند، انتخاب شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات