تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۵۶۹۴۱

حداد عادل در نشست خبری: انتخابات ۱۱ اسفند فرصتی برای ملت ایران است

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند، فرصتی برای ملت ایران است تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، جلوه زیبایی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

«غلامعلی حداد عادل» رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری در خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند، فرصتی برای ملت ایران است تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، جلوه زیبایی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مردمی بوده، با دست مردم ایجاد شده و در ۴۵ سال گذشته با فداکاری مردم به نقطه کنونی رسیده است؛ بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۱ میلیون جانباز و آزاده در جنگ تحمیلی، مردمی‌بودن انقلاب اسلامی را به اثبات می‌رساند.

حداد عادل در ادامه گفت: یکی از جنبه‌های آزادی در انقلاب اسلامی، همه‌پرسی سال ۵۸ بود که با رای مردم انجام شد؛ تاکنون رای مردم همواه برقرار بوده است؛ همانگونه که امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفتند، میزان رای ملت است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در توضیح فرآیند فعالیت شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست واحد گفت: ما به عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، فهرستی به مردم تهران عرضه کردیم؛ همچنین برای سایر شهرهای بزرگ هم فهرست ارایه کرده‌ایم اما برای توده مردم امکان آشنایی با تک تک نامزدها وجود ندارد و احزاب سیاسی می‌توانند وظیفه خود را در معرفی افراد شایسته به مردم نشان دهند که البته هیچ اجباری برای مردم نیست که به فهرست‌ها رای بدهند؛ مردم آزادند که به هر کسی که بخواهند، رای بدهند.

حداد عادل افزود: از ۶ ماه پیش یعنی از اواخر شهریور، فعالیت انتخاباتی خود را در سراسر کشور آغاز کردیم و با بخش‌نامه، کارگروه‌ها و دستورالعمل‌های انتخاباتی را نشان دادیم و سازوکار ثبت‌نام را به استان‌ها ابلاغ کردیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات