صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۵۸۳۹۴

نکته‌گرام

 بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: این خروش بین‌المللی در سراسر جهان، آغازی بر پایان رژیم کودک‌کش اسرائیل است، ان‌شاءالله.
 
امیر علی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا: دموکرات‌ها 192 میلیون دلار پول دارند، جمهوری‌خواهان 93 میلیون دلار، پول برای پیروزی در انتخابات آمریکا عنصر حیاتی به شمار می‌آید، اما نه آن اندازه که الزاماً به پیروزی پول‌دارترین کمپین انتخاباتی یا پول‌دارترین نامزد انتخاباتی منجر شود.
 
سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: برای جبران کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی و واردکنندگان کالاهای اساسی، دارو، ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید، تا پایان مهرماه، سازمان مالیاتی مالیات و عوارض ارزش افزوده را به صورت ضمانت‌ بانکی یا اسناد خزانه تا سررسید تعیین شده (پایان سال مالی) قبول می‌کند.
 
حسینی، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس: کوتاه‌ترین خطبه نماز جمعه؛ شیخ محمود الحسنات: «اگر بیش از ۳۰هزار شهید، ۷۰ هزار مجروح و ۲ میلیون آواره نتوانستند امت اسلام را بیدار کنند، حرف‌های من چه می‌تواند بکند؟ نماز را اقامه کنید!»
 
رضا پورحسین، استاد دانشگاه: نقل تاریخ آسان نیست، سواد و سند لازم دارد. اگر کسی عمیقاً در ژرفای تاریخ غور و پژوهش نکرده باشد، حق ندارد بدون ذکر سندِ متقن، نقلِ تاریخ کند.
 
میثم مهدی‌پور، فعال رسانه: با درک چنین واقعیتی که چابهار به لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های متعدد نقش مثبتی در اقتصاد ایران و همچنین خروج افغانستان از بحران‌های حبسی و تحریمی ترانزیتی و تجاری دارد؛ نقش و اهداف جیش‌الظلم به وضوح آشکار می‌شود.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال گذشته نه فقط در هیچ جنگی پیروز نشده؛ بلکه شکست‌های مستمر امنیتی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی هم متحمل شده است. دوست و دشمن معتقدند، این ناشی از فراگیری اندیشه مقاومت است که جمهوری اسلامی،سرچشمه آن کوثر زاینده است.
 
منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: بر اساس شاخص توسعه انسانی که سازمان ملل متحد آن را منتشر می‌کند، ایران با احراز رتبه ۷۸ در بین ۱۹۳ کشور، جزء کشورهای دارای «توسعه انسانی بالا» طبقه‌بندی شده است. این شاخص دستاوردهای کلی یک کشور را در ابعاد اجتماعی و اقتصادی بر اساس سطح سلامت، تحصیلات و درآمد افراد ارزیابی می‌کند.
 
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور: غده سرطانی صهیونیستی ۷۵ سال با تجاوز، ترور و غصب سرزمین فلسطین مظلوم، باد کاشته و حالا طوفان‌های پشت سر هم، این رژیم جعلی را در نوردیده است؛ از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار.
 
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری. در پاسخ، آمریکا از ایران درخواست کرد که اهداف آمریکایی را نزند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات