صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۵۸۵۳۹

تداوم کمک‌های امدادی نیروی زمینی سپاه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از تداوم کمک‌های امدادی به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان خبر داد.
سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان عنوان کرد: 1000 کیسه آرد، تعداد 2 هزار مورد انواع کنسروجات، تعداد 3 هزار بطری آب معدنی، 1 هزار سری اسباب بازی، 150 کارتن پوشک بچه، تعداد 10 کارتن لوازم بهداشتی، تعداد 300 بسته سبد کالا، 200 عدد کیسه خواب، تعداد 200 تخته پتو ، 200 تخته روفرشی، 1 هزار گالن آب، 500 البسه ورزشی کودکان اهدا شد.
وی افزود: خدمت رسانی به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان را یک وظیفه می دانیم و به آن افتخار می‌کنیم. فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیروهای امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت های امداد و نجات می پردازند.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک های خود ادامه می دهد.
سردار مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد : نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات در کنار مردم عزیز این خطه است و کمک های امدادی و غذایی ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات