صبح صادق >>  پاسدار >> گزارش
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۵۸۶۲۸

یک گام تا نابودی رژیم صهیونیستی

«سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور درباره عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: «در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش‌آفرین بود. این اتفاقی بی‌سابقه بود و می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین‌الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی دارد که در این چند روز مطرح شده است.»
وی افزود: «ما در یک جنگ شناختی هستیم و راهبرد مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین است. این عملیات مطالبه عمومی برای تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی بود که در بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های سپاه هم آمد و در بیانات رهبری هم تأکیدهایی صورت گرفت.»
سردار جوانی با ارائه تخمین راهبردی به گذشته، حال و آینده بیان کرد: «از ابتدای انقلاب رژیم صهیونیستی رژیمی نامشروع شناخته شد و با این بیان امام خمینی(ره) که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، مقاومت در منطقه شکل گرفت. موضوع رژیم صهیونیستی باید با نگاه انقلابی و نگاهی که کشورهای غربی از آن حمایت می‌کنند تحلیل شود، باید تحلیل عالمانه داشته باشیم. باید بررسی کرد چرا این رژیم را ایجاد کردند و چه اهدافی برای تشکیل آن داشتند و  این رژیم چه کاری در این 75 سال در جهان اسلام انجام داده است؟! این بررسی نشان می‌دهد به عنوان یک کشور اسلامی چه رویکردی باید اتخاذ کرد.»
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استادان خواست به این نکته توجه کنند که تا وقتی این رژیم باشد، جهان اسلام با بحران مواجه است، کشورها در مسیر پیشرفت نخواهند بود، چون این رژیم ایجاد شده که کارویژه خود را داشته باشد. اکنون باوری دارد شکل می‌گیرد که این رژیم در حال زوال است و هر اتفاقی آن را یک گام به نابودی نزدیک می‌کند. مانند طوفان‌الاقصی و ... .»
وی درباره عملیات وعده صادق عنوان کرد: «باید توجه داشت این عملیات، اقدامی در راستای بازدارندگی و تنبیه متجاوز و پشیمان‌سازی از اقدامات بعدی است.»
سردار جوانی درباره بی‌نظیر بودن این عملیات عنوان کرد: «این جریانی بی‌نظیر بود؛ زیرا به لحاظ تاکتیکی مطرح می‌شود این گونه طراحی کرده بودند که موشکی نتواند وارد آسمان رژیم صهیونیستی بشود. سامانه‌های پدافندی در اوج آمادگی بودند و آنها حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا داشتند؛ اما با وجود این هزینه‌ها جمهوری اسلامی موشک‌هایی را به اهداف مشخص پرتاب کرد و این نشان می‌دهد به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و از این پس اگر شرارتی انجام شود، ما از خاک ایران مقابله خواهیم کرد.»
وی افزود: «این باید تبیین شود که در چنین وضعیتی این رژیم با وعده صادق در تنگناهای بیشتر قرار گرفته و هر اقدامی او را در تنگنای بیشتری قرار خواهد داد. در واقع، روحیه مقاومت تقویت شده و روندی رو به جلو اتفاق افتاده است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات