سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۵۹۳۰۷

مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور آغاز شد

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار ش
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و .... در سالن اجلاس سران برگزار شد.در این مراسم کیومرث هاشمی(وزیر ورزش و جوانان) محمود خسروی وفا(رییس کمیته ملی المپیک)، مناف هاشمی(دبیرکل کمیته) و جمعی از مسئولان ورزش کشور، روسای فدراسیون‌ها و مدال آوران ایران در سال گذشته حضور داشتند.در این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.
* پس از تلاوت قرآن، پخش صحبت‌های مقام معظم رهبری و اجرایی آیین زورخانه‌ای، رئیس جمهور همراه با هاشمی وارد سالن شد و پس از دست تکان دادن با اهالی ورزش با پرویز مظلومی، حسین رضا‌زاده و تیمور غیاثی خوش و بش کرد.* مهدی الفتی، ژیمناست‌کار کشورمان و ملیحه صفایی، ملی‌پوش نابینای شطرنج کشور به عنوان ۲ ورزشکار منتخب سخرانی و درخواست‌هایی را از رئیسی مطرح کردند.* در ادامه کلیپی از مرحوم مسعود اسکویی پخش شد.* وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال و حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از سرمربیان سخنران در مراسم بودند.شمسای اظهار داشت: یک روزی به عنوان بازیکن و امروز به عنوان مربی جایزه می‌گیرم و خوشحالم که خدمتگزار ورزش کشور هستم. گر حتی دقایقی باعث شادی دل مردم شویم، خوشحال می‌شوم. از وزیر ورزش هم تشکر می کنم که ما را حمایت کرد تا بتوانیم به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسیم. از رئیس جمهور درخواست دارم نگاه ویژه ای به ورزش کشور داشته باشد. جای فوتبالیست ها امروز در این مراسم خالی است.وی افزود: اگر هم مطلبی را مطرح کردم از ته دل بوده است‌. اگر واقعا برای ورزشکاران هزینه شود تا بتوانند پرچم کشور را به اهتزاز دربیاورند و باعث خوشحالی خواهد بود.

رنگرز: باید موانع مربیگری مرتفع شود تا شاهد رشد نسلی بر پایه ایمان و استوار باشیم

حسن رنگرز هم عنوان کرد: صمیمانه از رییس جمهور به سبب حمایت مدیرانی از جنس ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم زیرا این وعده ای بود که محقق شد. از برادر خود وزیر ورزش جناب هاشمی نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم به سبب تلاش های ارزشمند و اقدامات موثرشان در بازه زمان کوتاهی که از شروع کارش تا المپیک مانده تشکر می کنم.وی افزود: شاهد آیین برگزاری تجلیل از رشته های ورزشی هستم. چرا که مربیگری رسالت الهی است و مربیان مرشد و راهنمای سبک زندگی هستند تا ورزشکاران از حوادث روزگار عبور کنند. متاسفانه یکی از چالش های عرصه مربیگری ما ناپایدار بودن وضعیت درآمدی آنهاست. در خصوص واگذاری پروژه های نیمه تمام امیدوارم با ورود بخش خصوصی پروژه هایی که تا به امروز رها شده اند با حمایت شما به سرانجام برسد. باید موانع خود ساخته عرصه مربیگری مرتفع شود تا شاهد رشد نسلی در ورزش کشور باشیم که افتخاراتی بر پایه ایمان و اراده خلق کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات