صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۵۹۸۴۴

نکته گرام

کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان: در دیدار با خانم «رزا اوتونبایوا»، رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان ضمن اعلام آمادگی برای انتقال فوری کمک‌های بشردوستانه به سیل‌زدگان، بر لزوم مشارکت فعال سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به مردم افغانستان تأکید شد.
 
رضا پورحسین، استاد دانشگاه: سناتور آمریکایی لیندسی گراهام پیشنهاد حمله اتمی به غزه را داده است تا مثل حمله به ناکازاکی و هیروشیما جنگ پایان یابد. این بیان، واقعیت وحشی و خونخوار آمریکاست که بیرون زده است.
 
عباس کلاهدوز، فعال رسانه: الناز شاکردوست یه استوری خوب در دفاع از مادر فلسطینی گذاشت، براندازها جوری فحش بارونش کردن که مجبور شد استوریش رو پاک کنه. این صرفا شَمای کوچکی است از فضای خفقان براندازان دیکتاتور. مخالفان جمهوری اسلامی نشون دادند حتی لیاقت اداره یک طویله رو هم ندارند،چه برسه اداره خاک پاک وطن!
 
منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: در بودجه امسال ۶۶۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای اقدامات حمایتی و کاهش فقر مانند یارانه نقدی، مستمری مددجویان، سوء تغذیه کودکان و مادران باردار و شیرده، توان‌بخشی، بیماران نیازمند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، حق بیمه اقشار خاص، بیمه سلامت، کمک معیشت رزمندگان معسر پیش‌بینی شد.
 
امیرعلی ابوالفتح، کاربر فضای مجازی: معاون وزیر خارجه آمریکا: «واشنگتن باور ندارد اسرائیل قادر به تحقق پیروزی کامل در غزه از طریق استراتژی کنونی خود باشد.» حتی اصلی‌ترین و نزدیک‌ترین متحد رژیم صهیونیستی هم متوجه شده است که تل‌آویو شانسی برای پیروزی کامل در غزه ندارد.
 
قیس قریشی، فعال رسانه: پس از عملیات الوعد‌الصادق و پیروزی راهبردی ایران با تغییر قاعده درگیری بین خود و آمریکا‌ـ اسرائیل و تن دادن آمریکا و اسرائیل به این قاعده(تا الان)، ترکیه احساس می‌کند ایران توانسته فاصله خود را در کنشگری مؤثر در رقابت ژئوپلیتیکی بین خود و رقبای منطقه‌ای(در اصل فقط ترکیه) افزایش دهد.
 
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد: بازدید سه ساعته رهبر فرزانه انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب که خود کتاب‌شناسی زبده هستند، یک ارزیابی محققانه از راه طی شده و یک چشم‌انداز جامع برای آینده را پیش روی همه کتاب‌دوستان ایران می‌گذارد.
 
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: نتایج تحقیقات «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهد، نظامیان صهیونیست در یک مرکز بازداشت سری در النقب، اسرای فلسطینی را تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند. حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند، یکی در نقب، یکی در گوآنتانامو و ابوغریب.
 
سبحان برکتی، فعال رسانه: شاید براتون جالب باشه بدونید در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ میلیون نفر «کیم کارداشیان» رو به خاطر حمایت نکردن از فلسطین آنفالو بلاک کردن؟ این موج علیه همه سلبریتی‌های جهان در حال شکل گیریه و خیلی‌هارو درگیر کرده! چقدر خوب که مردم جهان به سمت آگاهی میرن بر خلاف حکومت‌هاشون... .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات