صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۲۱۴۱۸

اخبار ویژه برخی روزنامه های 6تیر1390


وطن امروز

دفاع تمام‌قد نوری‌زاد از بهاییان

محمد نوری‌زاد که با نوشتن نامه‌های هتاکانه به مسؤولان نظام از سوی زهرا رهنورد لقب حر سبزها را دریافت کرده، ‌بعد از آزادی از زندان در گفت‌وگو با رادیو دویچه‌وله به دفاع تمام‌قد از بهاییان پرداخت. به گزارش «وطن امروز»، وی در این گفت‌وگو بیان کرد: چند روز پیش از آقای سیدحسن خمینی کتابی گرفتم که ایشان تالیف کرده‏اند. کتابی 3 جلدی به اسم «فرق اسلامی». چیزی قریب به ۱۲۰۰ فرقه اسلامی را ایشان جمع‏آوری کرده است. چه اشکالی دارد بهایی‏ها هم یکی از این فرقه‏ها هستند. ما همه‏ آن یکهزار و چندصدتا را رها کرده‏ایم، مته را روی مغز بهایی‏های خودمان گذاشته‏ایم. نوری‌زاد در توضیح صحبت‌هایش اضافه کرد: همچنان‏که ما دوست داریم مثلا شیعیان مدینه در آرامش به عبادات خودشان بپردازند و مسجد داشته باشند، چرا نباید همین را برای دراویش قم بخواهیم یا برای بهایی‏های کاشان بخواهیم. نوری‌زاد همچنین در جدیدترین یادداشت خود، به دفاع تمام‌قد از اعضای فرقه ضاله بهاییت پرداخته و در حمایت از آنان نوشته است: «فردا که زیاد دور نیست، در قم و در هر کجا، برای دراویش‌مان، خانقاه‌هایی مفصل خواهیم ساخت و پریشان موی و پیاده پای، به هر کجای کشورمان خواهیم رفت و از بهاییان سرزمین‌مان، به خاطر سال‌ها آسیب و دربدری و ظلم، دلجویی خواهیم کرد و در پرداخت خسارت مالی و جانی به هر آن کس که از ما و پدران‌مان آسیب دیده، شتاب خواهیم کرد».دفاع نوری‌زاد از بهاییان آن‌هم پس از آزادی با عفو رهبر انقلاب، درحالی است که خیانت‌های این گروهک به ایران بویژه در دوران رژیم پهلوی که زمینه‌ساز افزایش نفوذ اسرائیل در ساختار حکومتی و اداری ایران شده بود، افکار عمومی را یکپارچه در برابر این افراد قرار داده است؛ فرقه‌ای که محوریت اصلی و مرکز جهانی آن نیز در سرزمین‌های اشغالی و تحت حمایت کامل رژیم صهیونیست قرار دارد.

بازداشت یک ایرانی در سوئد

به خاطر اقامه نماز

پلیس استکهلم یک ایرانی را به خاطر تشویق دخترش به اقامه نماز، به مدت 3 شبانه‌روز بازداشت کرد. به گزارش فارس، یکشنبه گذشته پلیس استکهلم ضمن حمله به دکتر دالوندی دانشجوی ایرانی دوره دکترای تخصصی در دانشگاه کارولیسنکا، وی را به مدت 3 شبانه‌روز بدون تفهیم اتهام در بازداشت انفرادی قرار داد و به‌‌رغم اصرار وی مبنی بر اینکه دارای ناراحتی قلبی است، نه‌تنها او را از دسترسی به داروی حیاتی مصرفی محروم کرد، بلکه حتی اجازه باز شدن پنجره موجود در سلول و امکان استنشاق هوای آزاد را نیز به وی نداد. این شکنجه‌های فیزیکی و روحی آن هم نسبت به یک پزشک متخصص ایرانی صرفا به خاطر این بود که وی از دخترش درخواست اقامه نماز کرده بود.

جمهوری اسلامی

* علیرغم اعتراضات مردم اردبیل به ورود گردشگران بدحجاب در فصل گرما به این استان، امسال مردان با ظاهر نامناسب، وضعیتی زننده نیز به جمع زنان بدحجاب افزوده شده‌اند. استان اردبیل یکی از استانهای پرجاذبه کشور است که به سبب داشتن تاریخ طولانی،‌ جاذبه‌های فراوان تاریخی، هویت فرهنگی و مذهبی سالانه میلیونها نفر گردشگر خارجی و داخلی علاقمند عمدتاً جهت بازدید از جنبه‌های مذهبی تاریخی، ادبی و عرفانی را به سوی خود جذب می‌کند ولی متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل کم توجهی مسئولین ذیربط، عده‌ای از گردشگران با رفتار ناشایست خود وجهه مذهبی مردم منطقه را خدشه‌دار می‌کنند.

* ناهنجاری‌های اخلاقی به شهرهای سنتی هم سرایت کرده است! به گزارش انتخاب؛ مأموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان سبزوار پس از آگاهی از برگزاری مراسم پارتی به صورت مختلط در منزلی واقع در یکی از میدان‌های این شهر باهماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند و 11 مرد و 4 زن که درحال پایکوبی و رقص بودند، دستگیر کردند. متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

کیهان

مصاحبه نصفه کاره با بی بی سی (خبر ویژه)

مزدور یک گروهک ضد انقلاب وسط مظلوم نمایی درباره نبود آزادی فعالیت سیاسی در ایران از پاسخ به این سؤال که اگر اینطور است پس الان او چگونه از داخل ایران در حال مصاحبه است، درماند و مصاحبه را نصفه کاره گذاشت.

حجت کلاشی عضو گروهک حزب پان ایرانیست که روز گذشته با بی بی سی مصاحبه کرده، در این مصاحبه مدعی شد تعدادی از اعضای حزب پان ایرانیست که در جلسه سازمان جوانان این حزب - از جمله خود وی- در خوزستان بازداشت شده بودند، امروز پس از تفهیم اتهام، آزاد شدند و وی بلافاصله فرصت را غنیمت شمرده و تصمیم گرفته است که با بی بی سی مصاحبه کند!

در این لحظه، خبرنگار بی بی سی در اقدامی غیرمنتظره که احتمالاً نه با مسئولان این شبکه هماهنگ شده بود و نه با این مزدور ضد انقلاب، از وی پرسید اگر فعالیت حزب پان ایرانیست در ایران غیرقانونی اعلام شده، پس چگونه فعالیت می کنید و الان تماس گرفته اید؟! کلاشی که پس از مواجهه با این سؤال آشکارا عصبی به نظر می رسید در اظهاراتی متناقض گفت: «براساس قانون اساسی فعالیت همه احزاب در ایران آزاد است، ما براساس همان اصل قانون اساسی فعالیت می کنیم، معتقدیم می بایست در جامعه متناسب با اصول حقوق بشر، آزادی بیان و اندیشه ، فعالیت های احزاب و گروه های سیاسی آزاد باشند»...

و وقتی خبرنگار خواست سؤال دیگری مطرح کند به یکباره گوشی را قطع کرد!

از سرنوشت مجری بی بی سی اطلاعی در دست نیست!

آقای امیرارجمند! شما سخنگوی ما هستی یا نوچه رجوی؟! (خبر ویژه)

مشاور میرحسین موسوی که اکنون سخنگویی شورای ناشناخته موسوم به شورای هماهنگی راه سبز در پاریس را بر عهده دارد، در فاصله کمتراز یک هفته از انتصاب نماینده ویژه سازمان در امور حقوق بشر ایران، پشت پرده این انتصاب را آشکار کرد.

اردشیر امیرارجمند که زمستان 88 مخفیانه از ایران گریخت و در میان اپوزیسیون به «مدحی شماره 2» معروف است، روز گذشته با نگارش نامه ای به احمد شهید گزارشگر انتصابی آمریکا در امور حقوق بشر ایران از وی خواست موضوع اعتصاب غذای زندانیان در ایران را در گزارش های خود لحاظ کند.

به گزارش وب سایت کلمه که اکنون مستقیما توسط کسانی چون حمزه غالبی از پاریس و لندن اداره می شود و ادعا می کند نماینده «جنبش مردم ایران است» (؟!) در بخشی از این نامه آمده است: «شورای هماهنگی راه سبز امید از جنابعالی تقاضا دارد در راستای انجام وظایف خود از کلیه امکانات قانونی سازمان ملل متحد جهت رساندن فریاد حق طلبانه مردم ایران به جامعه جهانی و مراجع بین المللی ذیربط و الزام مقامات جمهوری اسلامی به رعایت موازین جهانی حقوق بشر و پذیرش فوری شکل گیری یک هیأت حقیقت یاب مستقل، استفاده نمایید.» وی به پیوست این نامه اسامی چند تن از عوامل زندانی فتنه را نیز که ادعا می کنند اعتصاب کرده اند ارسال کرده است.

نکته جالب توجه آن که اردشیر امیرارجمند برادر منصور امیرارجمند است که از کادرهای کلیدی سازمان اطلاعات منافقین مستقر در پاریس محسوب می شود. این سازمان که موفق شده بود از طریق اردشیر امیرارجمند در کنار موسوی مهره چینی کند و به هدایت وی بپردازد، اکنون ماموریت پرونده سازی حقوق بشری علیه ایران را برعهده گرفته است و هر روز خبر اعتصاب غذا، سکته و مرگ کسانی را در ایران منتشر می کند که چند ماه بعد معلوم می شود در دوران زندان اضافه وزن هم پیدا کرده اند!

از سوی دیگر گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد آمریکایی ها از احمد شهید خواسته اند برای تهیه گزارش علیه ایران چندان خود را به زحمت نیندازد و به آنچه از جانب شیرین عبادی و امیرارجمند دریافت می کند بسنده کند.

گفتنی است که کاربران رادیو فردا ذیل گزارش با نگارش کامنت هایی امیر ارجمند را حسابی دست انداخته اند. یکی از کاربران زیر خبر نوشته است: «می خواهم بگویم که شما رسانه های بی بی سی فارسی صدای آمریکا رادیو فردا گروه های مارکسیستی اکثریت وخلاصه همه هم کیشانتان خیلی هماهنگ عمل می کنید. یک مطلب مثل همین نامه امیر ارجمند به فلان شخص را فورا پخش می کنید و در بحث اول خود قرار می دهید اما از خبرهایی که خوشتان نمی آید مثل دراکولا از نورآفتاب گریز می کنید و نمی گوئید چرا رژیم فورا و درپاسخ به این گردهمائی یک جلسه به اصطلاح ضد تروریستی تشکیل داد. اما راهی که شما انتخاب کرده اید مطمئن باشید پاسخش برایتان دردناک است ومردم دیگر روحیه سال 88 را ندارند. من باخیلی افراد که صحبت می کنم آدم های مورد تایید شما را بسیار ناکارآمد و بدردنخور می دانند و می شناسند. حالا هرچه قدرکه دوست دارید سرمایه گذاری کنید به جائی نخواهید رسید چون این افراد عملیاتی نیستند فقط حرف می زنند و نامه می نویسند.» یک کاربر دیگر نوشته است: «آقای امیرارجمند؛ این بازی خنده دار شورای هماهنگی رو تموم کنید و به عنوان یک شخص حرف بزنید و نه سخنگوی شورای یک نفره!!!!رفتار ها و کارهای ناپخته و کودکانه شما داره به جنبش آسیب میزنه. تردید ندارم اگر شما این شورای یک نفره رو راه نمی انداختید، جنبش جلوتر از این بود.بس کنید،بس»! و کاربر دیگری هم از امیرارجمند خواسته اسم چند نفر از شهدای گمنام جنبش سبز را جهت اطلاع مردم اعلام کند. وی نوشته است: «می شود اسم این شهدای گمنام تان را بگویید تا ما هم مطلع شویم. البته فراموش نکنیم که اگر کسی مسلح به خیابان ها بیاید و ماشین ها را آتش بزند به مراکز نظامی حمله کند تظاهرات مسالمت آمیز نکرده و مثل شما و اخوی گرامیتان عضو سازمان مجاهدین خلق اصلا از کجا معلومه که تو مدحی شماره 2 نباشی؟!

یکی از کاربران سایت ضد انقلابی بالاترین هم با اشاره به روابط اردشیر ارجمند با اردوی اشرف خطاب به وی نوشته است؛ «ای ناقلا! حالا بگو کی قراره مثل برادر مسعود دست به انقلاب ایدئولوژیک بزنی»؟!

گفتنی است رجوی، سرکرده منافقین، در یک اقدام مشمئزکننده مریم قجرعضدانلو، همسر مهدی ابریشمچی را بی آن که طلاقی صورت گرفته باشد در فاصله یک روز، از وی جدا کرده و به همسری خود درآورد و نام آن را «انقلاب ایدئولوژیک» گذاشت!! و از آن، گروه های اپوزیسیون همسر جدید رجوی را به کنایه خانم مریم قجر عضدانلو، ابریشمچی رجوی می نامیدند.

طرح انگلیس برای بیرون کشیدن اوباما از باتلاق لیبی (خبر ویژه)

مجلس نمایندگان آمریکا مشارکت آمریکا در جنگ لیبی را غیر قانونی اعلام کرد.مبارزات انتخاباتی آمریکا در حالی آغاز شده که کنگره آمریکا مشغول تبدیل کردن موضوع مشارکت در جنگ لیبی به یک معضل جدی برای اوباماست.

مجلس نمایندگان آمریکا بدون توجه به آخرین درخواست هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا و هشدار سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو، قطعنامه ای را که اقدام نظامی آمریکا را در لیبی مجاز می داند رد کردند. 123 نفر از قانونگذاران آمریکا به این قطعنامه رای مثبت و 295 نماینده نیز رای منفی دادند تا از مشارکت کشورشان در جنگ لیبی جلوگیری و تلاش برای تصویب قطعنامه ای را آغاز کنند که منجر به کاهش شدید نقش آمریکا در حمله تحت فرماندهی ناتو در لیبی خواهد شد.»لازم به ذکر است که مطابق اطلاعات موجود در سایت کنگره آمریکا، حدود 70 نفر از متحدان دموکرات کاخ سفید نیز به این قطعنامه رای منفی دادند و تنها 8 نماینده جمهوریخواه به آن رای مثبت دادند.خبرگزاری فرانسه در ادامه با اشاره به اینکه از دید کنگره مشارکت آمریکا در جنگ لیبی غیر قانونی است، می نویسد:«مقامات دولت اوباما در گزارشی به کنگره اعلام کردند براساس قانون اختیارات جنگ در آمریکا و با توجه به اینکه آمریکا در عملیات نظامی ناتو در لیبی نقش پشتیبانی دارد و نیروهای آمریکایی یک نیروی متخاصم در این جنگ به شمار نمی روند، اوباما نیازی به دریافت تاییدکنگره برای مشارکت در این عملیات نداشته است. براساس این قانون که سال 1973 در آمریکا به تصویب رسید، ارتش بدون مجوز کنگره حق مشارکت در هیچ عملیات نظامی را برای مدت بیش از 60 روز ندارد و این در حالی است که عملیات نظامی علیه لیبی نزدیک به 3ماه است که ادامه دارد از این روی، نمایندگان آمریکا، اوباما را به علت نادیده گرفتن این قانون به شدت محکوم کرده اند و تاکید دارند اگرچه رئیس جمهور فرمانده کل ارتش به شمار می رود اما قانون اساسی آمریکا به کنگره حق اعلام جنگ را داده است.»تحلیلگران عقیده دارند لیبی به تدریج در حال تبدیل شدن به باتلاقی برای ناتو است چرا که اروپایی ها انگیزه و توانی برای ادامه جنگ ندارند و آمریکا هم برای ادامه جنگ به شدت دچار مشکلات داخلی است. آخرین اطلاعات حاکی از آن است که انگلیس با درک این تنگنا پیش قدم شده و در صدد شکل دادن به یک معامله پنهان با قذافی است تا از تشکیل حکومت اسلامی در نزدیکترین کشور آفریقایی به قاره اروپا جلوگیری کند

رئیس اسبق موساد: حماس موجودیت اسراییل را نمی پذیرد (خبر ویژه)

یکی از روسای سابق موساد تاکید کرد اسراییل باید بپذیرد حماس نفوذ مردمی زیادی در فلسطین دارد.افرایم هالوی که با رادیو اسراییل گفت وگو کرده است، تاکید کرد: «صلح فراگیر در منطقه خاورمیانه بدون مشارکت جنبش حماس در روند سیاسی امکان پذیر نخواهد بود».

هالوی که در زمان ریاست خود بر موساد مرتکب جنایات زیادی علیه فلسطینیان شده است، در ادامه تاکید کرد شناختی که از حماس دارد نشان می دهد این جنبش نهایتا مشروعیت و موجودیت اسراییل را نخواهد پذیرفت.هالوی گفت: «مطالبات بین المللی از حماس برای به رسمیت شناختن اسرائیل، غیر واقعی است چون جنبه ایدئولوژیکی دارد و در برابر کانال های ارتباطی با این جنبش چالش ایجاد خواهدکرد.»

رادیو اسراییل در پایان گفت: «هالوی از 5 سال پیش می کوشد همه را متقاعد کند که گفت وگو با حماس راهکاری هوشمندانه است چون این جنبش نفوذ مردمی زیادی در میان فلسطینیان دارد.

تمرد خلبانان ناتو از حمله به لیبی (خبر ویژه)

یک روزنامه انگلیسی نوشت که بیش از نیمی از عملیات ناتو در لیبی ناموفق است.

دیلی میرور در گزارشی خواندنی تاکید کرد: «کمتر از نیمی از حملات ناتو به پایگاه های قذافی در لیبی موفقیت آمیز بوده است.»

به نوشته این روزنامه بر اساس اطلاعاتی که دیروز منتشر شد، تنها 2400 مورد حمله هوایی از 5 هزار حمله ناتو به اهداف مورد نظر اصابت کرده است. در این گزارش آمده است، بسیاری از هواپیماها در لحظات آخر پیش از عملیات برگشته و یا مسیر موشک هایشان را تغییر داده اند.

در طول 10 روز گذشته، دو بمب افکن نیروی هوایی سلطنتی انگلیس از اجرای ماموریت خود اجتناب کرده اند.

رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته اروپا را متهم کرده بود که جنگیدن بلد نیستند و هشدار داده بود که دورنمای باخت در جنگ لیبی را می بیند.

گفتنی است، طی چند ماه گذشته برخی از رسانه ها و محافل اجتماعی در آمریکا و اروپا با انتشار تصاویر ترحم برانگیزی از شهروندان لیبی که در حمله هواپیماهای ناتو مجروح و یا کشته شده اند، خلبانان حمله کننده را جنایتکار جنگی نامیده اند.

شما «روزنامه نگار» هستید یا « روزنامه بیار»؟! (خبر ویژه)

سایت کلمه- وابسته به موسوی- که از لندن بارگذاری می شود در خبری اعلام کرد 118 تن از روزنامه نگاران داخل کشور با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به عوامل زندانی فتنه که به گفته آنها در اعتصاب غذا به سر می برند، خواستار پایان دادن به اعتصاب غذا شدند! در این نامه سرگشاده از مسئولان نظام خواسته شده است «با تلاش برای بررسی علل مرگ هاله سحابی و هدی صابر که منجر به شکل گیری این اعتصاب غذا شده است، از تکرار این اتفاقات جلوگیری شود»!

در فهرست اسامی این 118 نفر که با عنوان «روزنامه نگاران داخلی» از آنها یاد شده است، کمتر از 10 نام به چشم می خورد که سابقه مقاله نویسی هر از چند گاه در برخی روزنامه های زنجیره ای دارند که تعدادی از این عده اندک نیز اساسا به مشاغل دیگری غیر از روزنامه نگاری مشغولند و معلوم نیست نام یکصد و چند نفر دیگر، از کجا بیرون آمده و به عنوان روزنامه نگار مطرح شده است؟!

گفتنی است هاله سحابی به گفته فرزندش که در صحنه حضور داشته و به گواهی همه شاهدان عینی که از بستگان ایشان بوده اند، در مراسم تشییع پیکر عزت الله سحابی دچار ایست قلبی شده و درگذشته است و هدی صابر نیز برخلاف ادعای گروههای اپوزیسیون خارج نشین، اساسا در اعتصاب غذا نبوده است. جالب توجه آن که چند تن از کاربران سایت آمریکایی «فیس بوک» در ذیل این خبر، خطاب به نویسندگان نامه سرگشاده نوشته اند «شما با این تحلیل های بی مایه، آبروی اپوزیسیون را می برید. جمهوری اسلامی، بد! اخ! و هرچه که می خواهید بگویید ولی مگر عقلش پس کله اش رفته که هاله سحابی را جلوی صدها جفت چشم و در مراسم تشییع مرحوم پدرش بکشد؟! و تازه فرزند او را هم ظرف چند دقیقه قانع کند که بگوید مادرم بر اثر ایست قلبی فوت کرده است؟»

یکی از کاربران سایت ضدانقلابی بالاترین هم درباره نامه سرگشاده 118 روزنامه نگار داخلی(!) نوشته است؛ این خانوم ها و آقایون در کدام روزنامه یا مجله و هفته نامه کار می کردند که تا به حال اسمشان به گوش هیچکس نخورده است؟! شاید این خانوم ها و آقایون برای بابا و مامانشان هر روز صبح روزنامه می خریدند و می آوردند و حالا به جای «روزنامه بیار» احساس کرده اند که «روزنامه نگار» شده اند!

خراسان

آینده نوشت

سیدمحمدخاتمی در جمع جمعی از جوانان اصلاح طلب گیلان گفت:در فضای نامطلوب کنونی که هتاکی و گزافه گویی و طرد و حذف آن را تیره کرده است و مبنای جامعه ای که انتظار داشته و دارد در درون نظام برآمده از انقلاب، امنیت و آزادی حرمت و برخورداری داشته باشد و جایگاه خود را در عرصه حیات کنونی جهان والا و محترم ببیند لرزان کرده است، بیانات رهبری در 14 خرداد می توانست و می تواند روزنه امیدی به آینده بگشاید. بیاناتی که مؤید سیاست درست جذب حداکثری و دفع حداقلی است. رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: باید بکوشیم و به توافق برسیم که جمهوری اسلامی به جایگاه خود برگردد و از گزند افکار انحرافی و رفتارهای نادرست مصون بماند.

رجا نوشت

حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس گفت : ما از احمدی نژاد جدا نشده ایم ، فعلا او از جبهه سوم تیر جدا شده است و به مشایی چسبیده است. رسایی همچنین از چهار جریان سیاسی حامی فتنه، خواص مردود، انحرافی و جبهه سوم تیر سخن گفته و مدعی ائتلاف نانوشته سه جریان اول برای حذف جریان چهارم از عرصه سیاسی کشور شد.

تابناک نوشت

سردار نجفی که مسئولیت تیم حفاظت احمدی نژاد را برعهده داشت استعفا داد که مورد پذیرش فرماندهی سپاه حفاظت و نیز شخص رییس جمهور قرار گرفت. نجفی به دلیل دقت در انجام ماموریت‌های حفاظتی از رییس جمهور، با اطرافیان و نزدیکان احمدی نژاد با مشکل برخورد کرده بود که ناچار به استعفا شده تا خللی در امر حفاظت ایجاد نشود.

فردا نوشت

رئیس‌ جمهور در نامه‌ای حسن حبیبی را به مدت یکسال دیگر در سمت ریاست بنیاد ایران‌شناسی و هیات امنای آن بنیاد ابقا کرد.

قدس

ضرب و شتم شدید مدیر حوزه علمیه محلات توسط سه جوان

فارس- حجة الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس، از ضرب و شتم شدید حجة الاسلام علی آشوری مدیر حوزه علمیه محلات توسط سه جوان در حین امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

اعتراض به نصب مجسمه آریوبرزن در یاسوج

مهر- دادستان یاسوج به شهرداری این شهر دستور داد مجسمه آریوبرزن را از میدانی به همین نام در شهر یاسوج پایین بیاورد. پس از آنکه فرمانده سپاه فتح استان نصب مجسمه آریوبرزن در ورودی شهر یاسوج را مورد انتقاد قرار داد، این دستور از طرف دادستان یاسوج صادر شده است.

تشکیل کمیته سه نفره، نظر جریان انحرافی بود

خبرآنلاین- غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس گفت: شکل گیری کمیته سه نفره اصولگرایان، با نظر جریان انحرافی بود که معتقد بودند در انتخابات نباید از روحانیت استفاده کرد.

نمی دانم چرا معاونم را دستگیر کردند!

فارس - فریبرز انصافی، رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از محافل نزدیک به بقایی، گفت: عده ای آمدند و معاونم (علیرضا بزرگزاد) را بردند، نمی دانیم چرا، ولی امیدواریم هر چه هست، به خوبی و خوشی تمام شود.

ارائه گزارش از تخلفات ،مؤثرتر از طرح سؤال است

خانه ملت - احمد توکلی نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس جمهور تبعات منفی سیاسی در پی دارد، گفت: عده ای به دنبال طرح سؤال از رئیس جمهور هستند، اما باید توجه داشت که طرح سؤال به اندازه تهیه گزارش از تخلفات، مؤثر نیست.

دکترها و مهندس ها پای درس آقای رحیم پور ازغدی می نشینند

قدس- گروه سیاسی: حجهالاسلام نقویان در حرم مطهر رضوی بر لزوم پرهیز از مدرک گرایی تأکید کرد و گفت: مقامهای کشورهای دیگر از کرزی گرفته تا اوباما هم تحصیل کرده هستند اما کسی به آنها دکتر کرزی و دکتر اوباما نمی گوید چرا که آنجا صرف مدرک، اهمیتی ندارد.وی تأکید کرد: دکترها و مهندس ها پای درس آقای رحیم پور ازغدی می نشینند اما مدرک ایشان دیپلم است و هر چه سواد دارد، محصول تلاش فردی خود اوست.نقویان افزود: آقای رحیم پور ازغدی البته تحصیلات حوزوی دارند.

استعفای برخی مدیران مناطق آزاد

مشرق- به دنبال بازداشت محمد شریف ملک زاده و چند تن از مدیران مناطق آزاد و به نتیجه نرسیدن تلاشهای جریان انحرافی برای آزادی آنها، تعدادی از مدیران مناطق آزاد و شورای عالی ایرانیان از مسؤولیتهای خود استعفا داده اند.

ابراز ناراحتی احمدی نژاد از توقیف هفته نامه 9 دی

مشرق - شنیده ها حاکی است دکتر احمدی نژاد از توقیف هفته نامه 9 دی توسط هیأت نظارت بر مطبوعات اظهار ناراحتی و نگرانی کرده است.

گزینه ای دیگر برای وزارت ورزش

تابناک- شنیده ها از یک منبع موثق حاکی از آن است که حسین فدا مالکی وزیر پیشنهادی جدید از سوی رئیس جمهور برای این پست است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، وی بزودی به مجلس معرفی می شود.وی فعلاً سفیر ایران در افغانستان است.

چرا سرتیم سابق حفاظت احمدی نژاد استعفا کرد؟

فارس- سردار عبدالعلی نجفی، سرتیم سابق حفاظت احمدی نژاد، اخبار منتشر شده درخصوص استعفایش از مسؤولیت تیم حفاظت رئیس جمهوری را تأیید کرد و با رد شایعه انتخاباتی بودن این استعفا افزود: هفته گذشته به دلیل مهیا نبودن شرایط کار، از این سمت استعفا کرده است.

دروغ «کشف اسناد از کیف شاه» طراحی بقایی بود

فارس- مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس و مدیر سابق کاخ موزه نیاوران اعتراف کرد شایعه کشف اسناد از کیف شاه در کاخ نیاوران با طراحی حمید بقایی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکیه صورت گرفت.

کعبی: در دوران احمدی نژاد به اندازه 100 سال درآمد نفتی داشتیم

قدس آنلاین- عبدا... کعبی نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران مجلس روز گذشته در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات بنده در طی دوران مدیریت احمدی نژاد به اندازه یکصد سال نفت درآمد نفتی داشتیم، خاطرنشان کرد: با این درآمد نفتی متأسفانه تاکنون مشکلات کشور حل نشده است.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات