صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۸۹۸۹۱

اخبار کوتاه

وزیر نفت با حمایت از تک‌نرخی بودن قیمت بنزین گفت: دونرخی بودن قیمت بنزین فساد می‌آورد و وزارت نفت نه‌تنها با دونرخی بودن قیمت بنزین، بلکه با دونرخی بودن هیچ فرآورده نفتی موافق نیست. وی با بیان اینکه البته اگر مجلس این موضوع را تصویب کند، دولت ملزم به اجرای آن است، درباره اینکه آیا دولت طرح اصلاحی درباره بنزین دونرخی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: هنوز در این زمینه بحثی نشده است.
نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد، درباره وضعیت بنزین کشور گفت: کار نمونه‌گیری بنزین در هشت کلان‌شهر اصلی صورت گرفته و بخش عظیمی از آنها در آزمایشگاه سازمان استاندارد بندرعباس در حال بررسی است و تا پایان اردیبهشت ماه نتایج نهایی آن اعلام می‌شود. نتایج آزمایش‌ها به محض آماده شدن اعلام خواهد شد و در صورت وجود مشکل، موضوع را به وزارت نفت و کمیته مربوطه برای ریشه‌یابی ارائه می‌دهیم.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به برخی وقایع اخیر در حوزه ورزش کشور، گفت: به وزارت ورزش درباره جرم مشروب‌خواریِ برخی تذکر می‌دهیم كه متأسفانه به‌تازگی منجر به بروز برخی حوادث و حتی فوت شده است. وی اخبار برخی نواحی دادسرا، از جمله دادسرای ارشاد و راهور را مؤید آن دانست كه باید در زمینه مبارزه با مشروب‌خواری و رانندگی در حال مستی کار بیشتری انجام گیرد.
روزنامه «وال‌استریت ژورنال» خبر داد: باراک اوباما امروز اعزام ۲۵۰ نیروی نظامی دیگر به سوریه را اعلام خواهد کرد. بنا بر اعلام این روزنامه آمریکایی این نیروها قرار است در کنار ۵۰ نیروی نظامی دیگر آمریکایی حاضر در سوریه، با تروریست‌های داعش بجنگند. این روزنامه آمریکایی تأکید کرد، افزایش حضور نظامی آمریکا در جنگ سوریه به معنی شکست سیاست اوباما برای درگیر نشدن در یک جنگ دیگر پس از جنگ‌های عراق و افغانستان است.
دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) آلمان با انتشار گزارشی اعلام کرد: کاروانی از کمک‌های مالی از این کشور از سوی خانواده‌های ثروتمند و دوستان تروریست‌ها برای آنان فرستاده می‌شود. کاروان کمک به تروریست‌ها از سوی اشخاص وابسته به جریان‌های سلفی از طریق منطقه بالکان که به بازار پررونق قاچاق کالا و ارز تبدیل شده، به سوریه می‌رسد؛ گفتنی است عناصر جنگجو نیز از این طریق خود را به مناطق جنگی می‌رسانند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات