حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۲۹۱۶۶۲
موسسه کرخه برگزار می‌کند

تهیه و تولید مستند ترکیبی بر بال فرشتگان

موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه در جهت پاسداشت دلاورمردی‌های شهدای مدافع حرم و خانواده‌‌های گرانسنگ آنان اقدام به تهیه و تولید نماهنگ و مستندهای در این زمینه نموده است.

به گزارش خبرنگار سایت بصیرت تولید نماهنگ، فیلم‌های مستند و برگزای جشن‌ها و یادواره‌هایی در جهت قدردانی از مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان این سرزمین در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ایستادگی در برابر تجاوزات جبهه استکبار و صهیونیسم به سرزمین‌های اسلامی، موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه را بر آن داشته است تا گام‌هایی در این زمینه بردارد.

به همین مناسبت مجموعه مستند ترکیبی 80 قسمتی "بر بال فرشتگان" با موضوع شهدای مدافع حرم در حال آماده‌سازی و پیش تولید و پخش از شبکه‌های صدا و سیما قرار دارد. این مستند در 2 فصل 40 قسمتی تهیه خواهد شد که در فصل اول آن موضوع شهدای گرانقدر از گردان‌های فاتحین و جوانان ایران اسلامی پیش کشیده می‌شود و در فصل دوم نیز شاهد قسمت‌هایی از مجاهدت‌های رزمندگان افغانی از لشگر همیشه پیروز فاطمیون خواهیم بود.

در این مستند ترکیبی که با حضور افتخاری علی فروتن از مجریان و برنامه سازان شبکه دو سیما انجام می‌پذیرد؛ تلاش می‌شود تا به حاشیه‌های اعزام مدافعین حرم به سوریه و خبرپراکنی‌های بنگاه‌های تبلیغاتی دشمن در داخل و یا خارج از کشور پرداخته شود.

لازم به ذکر است که مراحل ساخت این مجموعه مستند شامل طراحی و اجرای برخی از صحنه‌های عملیات‌ها در مقیاس کوچک و نحوه شهادت مدافعان حرم در مقر لشگر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) واقع در بزرگراه بسیج، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات