صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۹۵۳۴۲

اخبار کوتاه 31 شهریور

علی مطهری پس از تماشای فیلم «فروشنده» در یادداشت اینستاگرامی خود درباره آن نوشت: در شب عید غدیر با همسرم به دیدن فیلم «فروشنده» در سینما فرهنگ رفتم. بازی خوب آقای شهاب حسینی و خانم ترانه علیدوستی قابل تقدیر است؛ اما سوژه فیلم را نپسندیدم. این فیلم چهره خوبی از جامعه ایران نشان نمی‌دهد، از این رو به نظر من انتخاب آن به عنوان نماینده ایران در «اسکار» از سوی بنیاد فارابی، انتخاب خوبی نبود.
پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات بین دولت هند و شرکت ملی نفت امارات بر سر خرید نفت، دهلی نو برای تأمین نیاز ذخایر راهبردی‌ خود طی دو ماه آینده شش میلیون بشکه نفت خام از ایران خریداری می‌کند. خبرگزاری «رویترز» نوشت: این خریدها از سوی سومین واردکننده بزرگ نفت جهان، موجب خواهد شد ایران با سرعت بیشتری بتواند سهم از دست رفته خود در بازار نفت را در طول تحریم‌ها باز پس بگیرد.
رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه موفق شدند اعضای یک تیم تروریستی خرابکار را که وارد خاک کشورمان شده بودند، دستگیر کنند. دستگیرشدگان با استفاده از حمایت‌های مالی آل‌سعود و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام پس از ورود به کشور، در چنگال قانون افتادند و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.
پس از اظهارات نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا مبنی بر نزدیک بودن حصول توافق و اجماع بین کشورهای عضو اوپک، قیمت نفت روندی صعودی در پیش گرفت. مادورو پس از دیدار با رئیس جمهور ایران و اکوادور از احتمال بالای توافق بین کشورهای عضو اوپک و همچنین نتیجه بخش بودن اجلاس پیش رو در الجزایر خبر داد.
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «انصارالله» یمن با بیان اینکه اقدام عربستان و تکفیری‎ها در تخریب چهره اسلام، خوش خدمتی به آمریکا و غرب است، گفت: عربستان «شاخ شیطان» است و شاخ شیطان امروز عصای آمریکا در منطقه شده و در خدمت منافع دشمنان اسلام قرار گرفته است.
ناآرامی‌های شدید اخیر در موصل، سرکرده گروهک داعش را مجبور کرده است به صورت علنی در این شهر رفت و آمد کند تا اوضاع را طبیعی جلوه دهد. ابوبکر البغدادی سوار یک خودروی شاسی‌بلند سفید رنگ می‌شود و سه خودروی دیگر با افراد مسلح مشکی‌پوش و نقاب‌دار وی را اسکورت می‌کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات