صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۹۵۳۷۸

اخبار کوتاه 3 مهر

بر اساس اخبار منتشر شده، کمیته‌ای موازی با فراکسیون امید تشکیل شده است که مدیریت و هدایت نمایندگان تازه‌کار اصلاحات را برعهده دارد و به نوعی به دنبال کنار زدن عارف از مدیریت اصلاح‌طلبان در مجلس دهم خواهد بود. کمیته مدیریت نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس را دو تن از نمایندگان باسابقه اصلاح‌طلب مدیریت می‌کنند. این کمیته نگارش نطق‌های نمایندگان تازه‌کار اصلاح‌طلب در مجلس دهم را برعهده دارد.
احمد امیرآبادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم از مجلس شورای اسلامی درخواست کرده است وقتی را در اختیار او قرار دهند تا به ارائه توضیحاتی پیرامون FATF بپردازد. وی ادامه داد: هیئت‌رئیسه مجلس روز یکشنبه چهارم مهر ماه، پیرامون موافقت یا عدم موافقت با درخواست وزیر اقتصاد در راستای ارائه توضیحات درباره FATF  تصمیم‌گیری خواهد کرد.
خبرگزاری «رویترز» درگزارشی نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به ایران را مشروط به این کرده است که اگر آمریکا به این نتیجه برسد که هواپیماها به استفاده وزارتخانه‌های اطلاعات، دفاع، ارشاد، صداوسیما، سپاه پاسداران و ۱۸۲ فرد و نهاد ایرانی دیگر تحت تحریم آمریکا رسیده است، در هر فرودگاهی که امکان داشته باشد، اقدام به ضبط و توقیف آنها خواهد کرد.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول ۱۵ سال گذشته بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشورهای اطراف ما در جنگ‌هایی که آمریکا از متولیان اصلی آن بوده، کشته شده‌اند؛ اما ایران اسلامی ما با اقتدار بسیار بالای سیاسی و امنیتی در میان این کشورها استوار ایستاده است.
سندهای ازدواجی از زنان داعشی با تابعیت‌های مختلف در لیبی پیدا شده است که نشان می‌دهد قاضی دادگاه گروه تروریستی داعش برای یک زن دارای تابعیت نیجریه، کمربند انفجاری و برای زنی دیگر یک قبضه سلاح کلاشنیکف به عنوان مهریه تعیین کرده است!
جان کری، وزیر خارجه آمریکا در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره «پیمان منع جامع آزمایش‌های اتمی» گفت: ایران با توافق هسته‌ای به جهان نشان داده است که مایل است از مسیر سلاح‌های اتمی فاصله بگیرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات