صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۹۵۷۷۲

اخبار کوتاه 24 مهر

حدادعادل، عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم درباره گزینه‌های اصولگرایی در انتخابات ۹۶ گفت: هنوز به هیچ نتیجه‌ای در این زمینه نرسیده‌ایم؛ اما دوستان در حال رایزنی هستند که ان‌شاء‌الله بتوانند به نحو شایسته‌ای در انتخابات ۹۶ حضور پیدا کنند. وی درباره مطرح شدن اسم اشخاصی، همچون ضرغامی و لاریجانی برای نامزدی در جبهه اصولگرایان، گفت: این اسامی گمانه‌زنی است و هیچ کدام صحیح نیست.
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران با بیان اینکه شرایط تک‌نرخی کردن ارز فراهم نیست، گفت: بعید است دولت بتواند نیازهای متقاضیان ارز را فراهم کند. سید‌رضی میری در پاسخ به این پرسش که آیا وعده بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای تک‌نرخی کردن نرخ ارز تا پایان سال با وضعیت موجود اقتصادی عملی می‌شود، گفت: شرایط آن فراهم نشده و ما در زمینه ارز هنوز با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.
وزارت دادگستری ترکیه قصد دارد با تصویب پارلمان،  سیستم ریاست جمهوری این کشور را تا پایان سال به همه‌‌پرسی بگذارد به نوشته خبرگزاری «رویترز»، دولت ترکیه پیشتر اعلام کرده بود تلاش‌ها برای تغییر قانون اساسی این کشور و دادن اختیارات اجرایی بیشتر به ریاست جمهوری را احیا خواهد کرد؛ اقدامی که «رجب طیب اردغان» سال‌ها به دنبال آن بود.
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی، وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب. حسام‌الدین آشنا افزود: قطعاً اگر چنین باشد با شروع هفته، این موضوع رسیدگی می‌شود.
  وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای در پاسخ به سخنان اخیر عادل الجبیر، الحشد الشعبی را سبب افتخار مردم عراق دانست. در این بیانیه آمده است: سخنان وزیر خارجه سعودی ارزشی ندارد و الحشد الشعبی در پیروزی‌های دولت و مردم عراق علیه گروه‌های داعش سهیم است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات