صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۹۶۲۶۰

اخبار کوتاه دوشنبه 10 مهر

سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر وزرایی که در دولت چابک و چالاک نیستند، تغییر یابند، گفت: من یک بار به پشت آقای نعمت‌زاده زدم و گفتم آقای رئیس ابوالمشاغل دیگر تو را بس است؛ اما او خندید و رفت. وی با تأکید بر اینکه وزرای دیگری هم هستند که آنها را مناسب آن سمتی که عهده‌دار شده‌اند، نمی‌دانم، خاطرنشان کرد: ما باید مشکلات اقتصادی را مرتبط با همه ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران بدانیم، نه فقط دولت!
«عاموس هرئیل» تحلیلگر نظامی روزنامه «هاآرتص» اعلام کرد: تحولات اخیر در کرانه باختری و افزایش انزوای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مرحله پس از عباس آماده می‌شود. وی تصریح کرد: اسرائیل گام‌های عملی برنمی‌دارد و در عملیات انتقال ریاست تشکیلات خودگردان مداخله نمی‌کند؛ اما باید برای چند سناریو آماده باشد که از جمله آنها درگیری‌های شدید میان فلسطینیان خواهد بود.
نیروهای ارتش عراق در ادامه پیشروی‌های خود به سمت شهر موصل، در یکی از مراکز وابسته به داعش واقع در منطقه «الشوره» موشک‌های ساخت آمریکا را پیدا کرده‌اند. نیروهای ارتش عراق پیش از این نیز در مناطق آزاد شده از دست تروریست‌های داعش، تسلیحات آمریکایی پیدا کرده بودند و هواپیماهای وابسته به ائتلاف ضد داعش آمریکا چندین بار به تروریست‌ها در استان الانبار تسلیحات فرستاده بودند.
محمد محمدرضایی، نماینده اصلاح‌طلب دور ششم مجلس طی نامه‌ای به محمدرضا عارف، رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از انتخاب برخی اعضای حزب منحله مشارکت در این استان به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کردستان انتقاد کرد و نوشت: در چنین وضعیتی تداوم واکنش منفى مردم در انتخابات پیش رو و تجربه شکست دیگرى براى اصلاح‌طلبان در کردستان اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تغییرات در استانداری، فرمانداری‌ها و وعده‌هایی که در سخنرانی‌های روحانی ناظر به آینده کشور وجود دارد، نشان‌دهنده ورود رئیس‌جمهور به فضای انتخاباتی است. وی اظهار داشت: آنچه موجب می‌شود روحانی چندان نتواند از دوره آینده ریاست‌جمهوری خود سخن بگوید، پوچ از آب درآمدن وعده‌هایش است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات