صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۲۹۶۳۸۶

از تهدید حامیان ترامپ به شورش تا تهدید آمریکا از سوی کره شمالی

۱- شکنجه یک جوان معلول در عربستان به اتهام شرکت در تظاهرات
یک گروه حقوق بشری مستقر در انگلیس اعلام کرد، عربستان سعودی جوان معلولی را به اتهام شرکت در تظاهرات علیه آل‌سعود شکنجه کرده و ممکن است وی را گردن بزند. این گروه متشکل از وکلا و محققان بین‌المللی به نام «ریپریو» در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر، افزود: منیر آدم، معلول ۲۳ ساله، حدود پنج سال پیش در جریان تظاهرات ضدحکومتی در استان الشرقیه عربستان زمانی که تنها ۱۸ سال داشت، دستگیر شد. به گفته این گروه حقوق بشری، منیر آدم از «اختلالات بینایی و شنوایی» رنج می‌برد. گویا پلیس عربستان این جوان معلول را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است به گونه‌ای که وی شنوایی یکی از گوش‌هایش را به طور کامل از دست داده است.

۲- رهبر کره شمالی: آمریکا را به خاکستر تبدیل می‌کنیم
رهبر کره شمالی بار دیگر به آمریکا هشدار داد، این کشور را به طور کامل نابود و به خاکستر تبدیل خواهد کرد. کیم جونگ اون در مقاله‌ای به شرح شکایت‌ها و خشم رهبر کره شمالی از تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور پرداخت. وی با محکوم کردن این تحریم‌ها وعده نابودی نهایی را به آمریکا داد. رهبر کره شمالی گفت: اگر آمریکا و حکومت پارک گئون های، (رئیس‌جمهور کره جنوبی) به تحریم‌های بدون ملاحظه خود ادامه دهند، ایستگاه نهایی آنها جنگی خواهد بود که در آن آمریکا و حکومت دست‌نشانده‌اش از سطح زمین محو خواهند شد.

۳- کنایه سنگین حدادعادل به اصلاح‌طلبان
غلامعلی حدادعادل در زمینه اظهارات اصلاح‌طلبان درباره نامزد نداشتن اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده تعجب می‌کنم از بعضی اصلاح‌طلبان که مرتباً اعلام می‌کنند، طرف مقابل ما نفسی برای شرکت در انتخابات ندارد. گویا دوست دارند در مسابقه‌ای شرکت کنند که یک تیم بیشتر در آن شرکت نکرده و از پیروزی و برنده شدن خود در چنین مسابقه‌ای ابراز خوشحالی کنند. بنده احتمال می‌دهم انتخابات ریاست‌جمهوری آینده یک انتخابات بسیار جدّی باشد و شاید در میان انتخاباتی که از ابتدا تا کنون برگزار شده است، انتخابات سال ۹۶ از همه جدّی‌تر باشد.

۴- ترامپ پیروز نشود، شورش می‌کنیم
شبکه «اسکای‌نیوز» اعلام کرد، حامیان دونالد ترامپ می‌گویند اگر وی پیروز نشود، برای خلاص شدن از شرّ سیستم، شورش خواهند کرد. یکی از حامیان نامزد جمهوریخواه با تأکید بر وجود شواهد گوناگون «تقلب» در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، گفت: این یک سیستم پر از تقلب است. وی در پاسخ به این پرسش که «اگر ترامپ پیروز نشود، چه کار می‌کنید؟» گفت: ما شورش خواهیم کرد. ما این کشور را سرنگون خواهیم کرد. ما از شرّ این بازیگران دلقک خلاص خواهیم شد. کلینتون و مارکسیست‌ها! بازی دیگر تمام شده است.

۵- تأیید اختلاس ۱۲۰۰ میلیاردی بانک‌های ملی و ملت
دادستان کل کشور گفت: همان‌طور که پیشتر گفتم، اختلاس ۱۲۰۰ میلیارد تومانی مربوط به دو بانک ملی و ملت است. حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور درباره تخلف انجام شده در این بانک‌ها گفت: اقداماتی در این دو بانک صورت گرفته که از نظر قانونی مجاز نبوده است و نوعی اختلاس تلقی می‌شود. وی ادامه داد: در این پرونده یکی از بدهکاران اصلی بانکی که متأسفانه فراری و خارج از کشور است، از طریق دادستان تهران تحت تعقیب است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات