تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۰۳۰۲۷

حجت‌الاسلام طائب: تخريب‌كنندگان سپاه به جاي مشكل‌تراشي مشكلات كشور را حل کنند

(روزنامه جوان – 1396/04/19 – شماره 5133 – صفحه 5)

رئيس قرارگاه عمار از تخريب نهادهاي انقلابي از سوي برخي كاسبان سياسي انتقاد كرد و از آنها خواست به جاي حاشيه‌سازي به دنبال حل مشكلات مردم باشند.

رئيس قرارگاه عمار از تخريب نهادهاي انقلابي از سوي برخي كاسبان سياسي انتقاد كرد و از آنها خواست به جاي حاشيه‌سازي به دنبال حل مشكلات مردم باشند.

به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب، رئيس قرارگاه عمار با اشاره به ضرب‌المثل معروف «نمك خوردن و نمكدان شكستن»، اظهار داشت: اگر قرارگاه خاتم‌الانبيا در سازندگي و ساخت و ساز كشور نقش نداشت، دولت نمي‌توانست در كارنامه فعاليت‌هايش ساخت پل‌ها و جاده‌ها، افزايش توليد نفت، پتروشيمي و رسيدن به مرز خودكفايي در مسئله بنزين داشته باشد. رئيس قرارگاه عمار به حاشيه‌سازي برخي افراد در نماز جمعه عيدفطر تهران اشاره و از آنها به عنوان كاسبان سياسي ياد كرد و اظهار داشت: وقتي برخي تحمل شنيدن يك قطعه شعر انتقادي را ندارند، نمي‌توان انتظار داشت عملكرد موفق ساير ارگان‌ها را به درستي ببينند، به همين دليل به تخريب سپاه و نهادهاي انقلابي مي‌پردازند. وي با اشاره به امضاي برخي قراردادهاي نفتي در روزهاي اخير از سوي دولت، ابراز داشت: متأسفانه استقبال از شركت‌هاي خارجي و ارزش قائل شدن براي سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي براي برخي يك افتخار به شمار مي‌آيد، از اين رو است كه آنها تحمل ورود نهادهاي انقلابي را به توسعه و پيشرفت كشور نمي‌پسندند.

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب گفت: نيروهاي اصيل و انقلابي بايد در برابر عمليات‌هاي رواني دشمنان بي‌تفاوت باشند و فعاليت‌هاي خود را با قدرت و قوت تمام انجام دهند و حمله‌كنندگان به سپاه از تجربه گذشتگان پند و درس عبرت بگيرند و از تكرار چنين اقداماتي پرهيز كنند. وي ادامه داد: سپاه از روز تشكيل تاكنون در هر زمينه‌اي مورد هجوم قرار گرفته است، اما از آنجا كه حق ماندني و باطل نابودشدني است، سپاه ميدان را با چنين هجمه‌هايي خالي نخواهد كرد و تنها آبروي مهاجمان را از بين مي‌برد و به جاي هجمه و مشكل‌تراشي به فكر حل مشكلات مردم است.

رئيس قرارگاه عمار گفت: تخريب‌كنندگان سپاه، اعتقاد و اعتماد به امريكايي‌ها را ترك كنند و مطمئن باشند خيري براي آنها نخواهد داشت و حمله به حوزه سپاه پاسداران، يادآور حملات ممتد ساليان گذشته به حزب‌الله لبنان و تروريست معرفي كردن آنهاست. وي ادامه داد: اين هجمه‌ها نشان مي‌دهد صرف انتقاد از نهادهاي انقلابي براي برخي كفايت نمي‌كند، از اين رو است كه امريكايي‌ها سپاه را در فهرست تحريم‌ها قرار مي‌دهند و در ادامه شاهد هجوم به چنين نهادي هستيم كه نشان مي‌دهد جريان‌ها دست به دست هم داده‌اند تا بنيادهاي اساسي انقلاب اسلامي را به هم بريزند.

http://www.javanonline.ir/fa/news/861044

ش.د9601176

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات