تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۰۷۱۱۶

ايجاد سيستم‌هاي فساد خيز در شهرداري

(روزنامه بهار – 1396/06/21 – شماره 275 – صفحه 3)

عضو فراكسيون اميد مجلس در ارتباط با مووضع فساد در شهرداري تهران در زمان رياست قاليباف بر اين مجموعه گفت: بر پايه اطلاعاتي كه دستمان رسيد. سيستم‌هايي در شهرداري ايجاد شده كه فساد خيز است.

محمود صادقي با اشاره به موضوع طرح تحقيق و تفحص از شهرداري تهران و دلايل حساسيت اين موضوع با اشاره به آنكه در روز طرح شدن تحقيق و تفحص در مجلس به آن اشاره كرده است گفت: اتفاقا همان روز در نطقم بيان كردم و گفتم حساسيت شهرداري ما را به انجام اين طرح راسخ‌تر كرد. اگر شهرداري شاف است و حساب و كتابش مشكلي ندارد چرا براي راي نياوردن آن اينقدر لابي مي‌كند؟

آنرا كه حساب پاك است از محاسبه چه پاك است. رئيس فراكسون شفافيت و انضباط مالي مجلس در پاسخ به اين سوال كه با وجود حضور شهردار جديد تهران فكر مي‌كنيد اين تحقيق و تفحص به جريان بيفتد؟ اظهار داشت: آقاي نجفي كار بسيار سختي در پيش دارد. در همين شروع كار و در صدور حكم شهرداري وي سختي‌هاي كار خود را نشان داد. نهادهايي كه ذينفع هستند به خاطر مناسباتي كه با شهرداري داشتند و دارند اگر حس كنند منافعشان در خطر است حتما تقابلاتي به وجود مي‌آورند بيشترين خطر از اين ناحيه است و گرنه آقاي نجفي مدير كار آمد و سالمي است . اهل زد و بند هم نيست. سوابق كاري اش هم اين را نشان مي‌دهد شهرداري از قبل از انقلاب محل رشد فساد است بنابراين كار باري آقاي نجفي بسيار دشوار است ولي اميدوارم موفق شود.

ش.د9603526

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات