تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۰۸۷۲۷
وزير بهداشت: نمي‌شود هم كار كرد و هم كتك خورد

قاضی‌زاده‌هاشمی هم ‌به جمع ژنرال‌های مردد پیوست

(روزنامه آفتاب يزد ـ 1396/04/22 ـ شماره 4940 ـ صفحه 11)

روزی که عنوان ژنرال‌های مردد از سوی روزنامه آفتاب‌یزد، عنوانی برای برخی وزرای حسن روحانی شد تا به توصیف کسانی بپردازد که هراس از ادامه کار در کابینه رئیس جمهور برای دولت دوازدهم دارند و اعلام کردیم که به دلیل فشارهای مضاعف مخالفین، تعدادی از وزرای قدرتمند کابینه دعوت مجدد روحانی را بی پاسخ گذاشته‌‌اند، صحبت‌های دیروز وزیر بهداشت دولت یازدهم را پیش بینی می‌کردیم. صحبت‌هایی که سید حسن قاضی زاده‌هاشمی‌روز گذشته در نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران مطرح کرد ، وزیر بهداشت به صراحت گفت از او برای وزارت دعوت شده اما :"دولت هر روز باید تنش بلرزد که فلان خبرگزاری و روزنامه چه کرده است. ما باید یک‌سره درگیر حاشیه باشیم و از مردم غافل می‌شویم. تا تضمین وجود نداشته باشد کار نمی‌کنم. نقد خوب است اما متاسفانه اذیت و آزار را در کشورمان نقد نمی‌دانم."

وی ادامه داد: "آن‌هایی که ادعای انقلابی‌گری دارند، دیگر ما را نزنند. حالا اگر کسانی که ما را می‌زنند وابسته به صدای آمریکا و انگلیس هستند، هیچ. نمی‌شود مجموعه‌هایی که پول‌شان را از ملت و اعتبارشان را از شهدا و انقلاب می‌گیرند، ما را تخریب کنند. " او با بیان اینکه شایعات مربوط به حوزه‌ تحت مسئولیت من یعنی بهداشت و درمان با روح و روان مردم سروکار دارد، یادآور شد:" رسانه، مردم را تحریک می‌کند و اداره امور را از دست ما می‌گیرد. تا زمانی که تضمینی وجود نداشته باشد که هم‌جنس‌هایمان ما را اذیت نمی‌کنند، کار نمی‌کنم."

وی ازاین می‌گوید که دیگر اینگونه نمی‌تواند ادامه بدهد و گفت:" در مورد حضورم در کابینه صحبت‌هایی شده اما اگر بخواهم صادقانه بگویم این گونه نمی‌شود کار کرد. قرار نیست ما زندگی و امورات شخصی خود را بگذاریم و به وسط میدان بیاییم، چهار سال صادقانه برای مردم و انقلاب کار کنیم و در عین حال، کتک بخوریم. من این گونه برای کشور کار نمی‌کنم."

خودش سوژه را داد

این‌بار قاضی زاده‌هاشمی‌هم به جمع آن ژنرال‌های مردد اضافه شده. وزیر بهداشت اما شاید حق داشته باشد که اینگونه تحت‌الشعاع جو تخریبی رسانه‌ها خم به ابرو بیاورد و زبان به شکوه گشاید. چرا که از بد روزگار او جزو وزرایی بود که یکی دو بار آن هم جلوی رسانه‌ها از کوره در رفت و خود سوژه ای به دست رسانه‌های جریان راست داد که تا می‌توانند او را تخریب کنند. یک‌بار به دلیل درگیری با یکی از فرمانداران و دیگری به خاطر بیان سخنانی تند علیه خبرنگار یکی از روزنامه‌ها. اما ناگفته نماند بی تردید قاضی زاده‌هاشمی‌در کنار برخی اشتباهات و ضعف‌ها و از کوره دررفتن‌ها، یکی از وزرای قدر حسن روحانی به شمار می‌آید که در زمینه کاری خود خوب و پر توان و البته دلسوز عمل کرده است. ولی از قرار معلوم او نیز به خاطر هجمه‌ها و فشارها کمر خم کرده و اکنون لب به اعتراف گشوده که در بودن یا نبودن در وزارتخانه بهداشت مردد است.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=77921

ش.د9603586

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات