صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۵۲۳۴۷

امام‌ خامنه‌‌ای: آمریکا شریک جرم قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای لرستان فرمودند: آمریکا شریک جرم قطعی جنات رژیم صهیونیستی در غزه است.

دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 6555 شهید لرستان و جمعی از خانواده‌های شهید این استان صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 * مهمترین محور بیانات رهبری در این دیدار بدین شرح است:

-  آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است.

- رهبر انقلاب بیان کردند: یک نکته اصلی دیگر هم این است که در این قضیه آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران است، در این جنایت دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنان داخل شده و او به نحوی این جنایتی را که در غزه انجام می‌گیرد مدیریت می‌کند.

- رهبر انقلاب اظهار داشتند: اینکه شما مشاهده می‌کنید رئیس جمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور، انگلیس، فرانسه، آلمان پی در پی خودشان را به آنجا می‌رسانند برای چیست؟ چون می‌بینند در حال متلاشی شدن است، نابود می‌شود و این را می‌فهمند. خودشان را می‌رسانند که از نابودی جلوگیری کنند اگر خطر متلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند پشت سر هم به آنجا بروند و اظهار همبستگی کنند.

- حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: چون ضربه محکم و تعیین کننده‌ای بوده و رژیم ضربه خورده و زخم خورده و از پا افتاده که با تسهیلات و بمب‌های کذایی به زور سر پا نگهش می‌دارند چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید انتقامش را از مردم بی دفاع و مظلوم می‌گیرد و بمب روی سر مسلمانان می‌ریزد. رزمندگان همچنان آماده اقدام و حفظ کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بودند و بعد هم ان شاءالله خواهند بود.

- رهبر انقلاب فرمودند آنچه می‌خواهم تاکید کنم این است که دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند و این‌طور نباشد که خیال کنند چون غلطی آمریکایی‌ها و بعضی کشورهای غربی می‌کنند مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند آنها همین را تکرار کنند.

- حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه بیان کردند کسی که از خانه و میهن خود در برابر دشمن دفاع می‌کند او تروریست است؟ آن دولت جعلی و ظالمی که خانه او را غاصب کرده، تروریست او است. دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقبت باشند حرف آنها را تکرار نکنند و بدانند در این قضیه و قضایای بعدی قطعاً فلسطین پیروز خواهد بود. دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست و تلاشی هم که اینها می‌کنند بله ظلم می‌کنند، جنایت می‌کنند، فاجعه آفرینی می‌کنند ولی بیهوده است و انشاالله به جایی نخواهد رسید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات