خراسان رضوی >>  عمومی >> تیتر یک
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۱۱

همان روز اول استعفا می‌دادم!

«یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز مطرح کرده است، اگر حادثه هفتم اکتبر در دوره نخست‌وزیری من اتفاق می‌افتاد، همان روز اول استعفا می‌دادم. این اظهارات را می‌توان با مواضع شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «دان حالوتس» رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم که گفت «جنگ با حماس را باختیم و پیروزی ما با برکناری نتانیاهو خواهد بود» در یک راستا ارزیابی کرد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ حسین عباسیان

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع از اوج تنش و اختلافات بین مقامات سیاسی و امنیتی صهیونیستی درباره مسئله اسرائیلی‌های اسیر در غزه خبر داده است. این شبکه افزوده است، نتانیاهو، گالانت (وزیر جنگ) را از هرگونه گفتگو و رایزنی فردی با رئیس موساد درباره قضیه اسرای اسرائیلی در غزه منع کرده است. «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز مطرح کرده است، اگر حادثه هفتم اکتبر در دوره نخست‌وزیری من اتفاق می‌افتاد، همان روز اول استعفا می‌دادم. این اظهارات را می‌توان با مواضع شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «دان حالوتس» رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم که گفت «جنگ با حماس را باختیم و پیروزی ما با برکناری نتانیاهو خواهد بود» در یک راستا ارزیابی کرد.

سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی مدعی است این رژیم برای نمایش تصویر پیروزی عجله دارد و قبل از روشن شدن آن می‌خواهد آن را نشان دهد و این بسیار خطرناک است. بریک تصریح دارد که نابودی تونل‌های حماس سال‌ها طول خواهد کشید و تلفات بسیار سنگینی روی دست «اسرائیل» خواهد گذاشت. بدیهی است که مقامات سه گانه جنایتکار اسرائیل (نتانیاهو، گالانت و گانتز) سردرگم باشند، زیرا هیچ‌یک از اهداف اعلامی‌شان، محقق نشد و آنچه در جریان است، ثابت می‌کند که نتانیاهو هیچ هدف و رویکردی ندارد و از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود. از طرفی معادله ترس و وحشت حاکم بر رژیم صهیونیستی و حامیانش آنقدر کارساز شده است که حتی طرح اجماع سازی آمریکا و سوءاستفاده از شورای امنیت سازمان ملل و حق وتو و ادعای ائتلاف دریایی آمریکا را نیز با شکست مواجه کرد و آمریکا نتوانست با سوءِاستفاده از توقف عبور غول‌های کشتیرانی جهان از دریای سرخ و افزایش فشار اقتصادی به غرب، ادعای مقابله با حملات دریایی مقاومت را بین‌المللی کند و از شورای امنیت سازمان ملل علیه حماس قطعنامه‌ای بگیرد.

نکته پایانی اینکه نباید فراموش کرد در عملیات «طوفان الاقصی» رژیم صهیونیستی چنان ضربه سنگینی را متحمل شده است که پنهان کردن آن غیرممکن است و فلسطین چنان به پیروزی دست یافت که موجب عزت و افتخار اسلام و نوید بخش آینده روشنِ نزدیک شد. این پیروزی بیان‌کننده این نکته است که از گهواره با آوازه مقاومت بزرگ شدن در محاسبات مادی قابل گنجاندن نیست. در نظام محاسباتی‌ای که بدون مفهوم عزت و باور به خدا اتفاقات را می‌سنجد، نمی‌توان فهمید که چرا فلسطین هر چقدر هم شهید بدهد، از راهش برنمی‌گردد. این نوع زندگی انتخاب آزادگان جهان است. در صحنه مقابل نیز باید گفت، کشتار‌های روزافزون صهیونیست‌ها در غزه، هرگز نمی‌تواند تضمین‌کننده تداوم حیات ننگین آنان باشد؛ زیرا زوال و نابودی این رژیم نامشروع، بر اساس سنت الهی، امری قطعی است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات