سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۵۷۰۰۹

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): تبیین حضور مردم در انتخابات پیش رو ضرورت دارد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه تبیین حضور مردم در انتخابات پیش رو ضرورت دارد، گفت: همه باید با صندوق‌های رأی آشتی کنند تا دشمن مأیوس شود.

آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم در مسجد سلیمانداراب رشت، اظهار کرد: مردم در شکل‌گیری نظام اسلامی حضور اثرگذاری داشتند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام فقط مربوط به حوزه فردی نیست بلکه در فقه اقتصادی، سیاسی و… حضور دارد، افزود: حکومت اسلامی بسترساز تعالی انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه در دنیا مشکلات فراوانی داریم و یک میلیون کودک و نوجوان از سو تغذیه رنج می‌برند، ادامه داد: ۹۰ درصد ثروت دنیا برای ۱۰ درصد جمعیت جهان است و ۱۰ درصد ثروت نیز برای ۹۰ جمعیت دنیا قرار گرفته که به معنای استثمار و چپاول است.

آیت‌الله رمضانی افزود: دشمن همواره به دنبال جدایی بخش‌هایی از خاک ایران است ولی موفق نخواهد شد؛ رزمندگان و شهدای ما در طول جنگ اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها، سازمان‌های بین‌المللی را برای منافع خود تشکیل داده‌اند و هر جا به نفع‌شان نباشد از حق وتو استفاده می‌کند، اضافه کرد: غرب از علم برای استعمار استفاده می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی به دنبال بمب هسته‌ای نیست، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان کاخ‌نشینی نیست بلکه گفتمان مستضعفان است.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت پاسخ سخت داده می‌شود، ابراز کرد: امروزه جغرافیای مقاومت در دنیا افزایش پیدا کرده است و یمنی‌ها امروز آمریکا را مورد خطاب مقتدرانه خود قرار می‌دهد.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد اسلام و ایران قوی در برابر استکبار بایستد باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ضرورت حضور در پای صندوق‌های رأی باید تا پایان زمان رأی‌گیری برای مردم تبیین شود، گفت: همه باید با صندوق‌های رأی آشتی کنند تا دشمن مأیوس شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود برخی از مشکلات در حال حرکت به سوی جلو است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به برخی سیاست‌های اشتباه طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: یکی از این سیاست‌ها، موضوع فرزند آوری بود که مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاح شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات