تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۵۷۱۲۲

اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل: نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان بود

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیرامون مشارکت مردم شریف ایران در انتخابات با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیمقُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَة أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثْنى وَ فُرادى ثُمَّ تَتَفَکَّرُوابگو: «شما را تنها به یک چیز اندرز مى دهم که: دو نفر، دو نفر، یا به تنهائى براى خدا قیام کنید، سپس بیندیشید» بار دیگر مردم فهیم و شریف کشور عزیزمان ایران به همگان علی الخصوص معاندین خارج نشین نشان دادند علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد به اصل انتخابات در جمهوری اسلامی معتقد و پایبند هستند. دشمنان این مرز و بوم از سال گذشته برنامه ریزی‌های فراوان و دقیقی در جهت کاهش مشارکت در امر انتخابات انجام داده بودند و تا زمان برگزاری انتخابات اهتمام ویژه‌ای در انجام این برنامه ریزی‌ها داشتند اما ملت با بصیرت ایران با دستان خود بر زیر میز دشمنان زدند و با حضور شکوهمند و خردمندانه خود در پای صندوق‌های رای، وطن دوستی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود. اکنون دانشگاه‌ها بعد از سال‌ها رخوت، شور سیاسی به خود دیده و نیاز جامعه‌ی ما حفظ این شور به همراه افزایش بینش سیاسی می‌باشد. حفظ این شور سیاسی در دانشگاه‌ها ملزم به همت ویژه تشکل‌های دانشجویی و مسئولین دانشگاه‌ها است تا این امر خطیر که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز می‌باشد به وقوع بپیوندد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات