تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۵۷۱۴۱

حماس: هدف قرار دادن کاروان‌های امدادی بیانگر خوی وحشی‌گری صهیونیست‌هاست

جنبش مقاومت فلسطین اعلام کرد که هدف قرار دادن کاروان‌های امدادی و کمک‌رسانی بیانگر سطح بی‌سابقه ای از جنایت و وحشی‌گری صهیونیست‌هاست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه در واکنش به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن کامیون کمک‌های انسانی و قتل عام فلسطینی‌ها در دیر البلح اعلام کرد که تداوم اشغال غزه با هدف قرار دادن کاروان‌های کمک‌رسانی و امدادی بیانگر سطح بی سابقه ای از جنایت و وحشیگری این رژیم در تاریخ معاصر  است.

جنبش مقاومت فلسطین افزود که هدف قرار دادن کاروان‌های امدادی توسط اشغالگران نشان می‌دهد که آن‌ها اصرار به ادامه کشتار دارند.

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر کامیون کمک‌های انسانی را در دیرالبلح هدف قرار داده و کشتاری دیگر در غزه به راه انداختند.

بر اساس گزارش‌های اولیه، در این جنایت 8 نفر شهید و شماری نیز زخمی شدند.

رژیم اشغالگر چند روز پیش نیز مردم بی پناه غزه را در حالی که برای دریافت کمک‌های انسانی به خیابان الرشید آمده بودند هدف قرار داد و 118 نفر را به شهادت رسانده و نزدیک به 800 نفر را مجروح کرد.

منابع خبری به نقل از شاهدان عینی که هنگام وقوع جنایت خیابان الرشید غزه در آنجا بودند گزارش دادند که نیروهای اسرائیلی به‌سمت مردمی که در صف دریافت کمک بودند تیراندازی کردند و حملات از جانب تانک‌ها یا پهپادها انجام می‌شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات