سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۵۸۱۳۱

وحیدی: موضوعات اربعین در حال پیگیری است

وزیر کشور گفت: جلسات ستاد اربعین پیگیری می‌شود و جدول زمانی برنامه‌های دستگاه‌ها و کمیته‌های مختلف نیز ارائه خواهد شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین حسینی بیان کرد: الحمدلله سال گذشته مردم عزیزمان از میزان خدمات در حوزه اربعین رضایت داشتند و البته باید سال به سال مسائل این موسم عظیم را بهتر پیگیری و برگزار کنیم.

وی افزود: موضوع تصادفات جاده‌ای، پارکینگ‌ها و اسکان زوار از جمله مسائلی است که باید مورد رسیدگی ویژه قرار بگیرد و کمبودها و ضعف‌ها مورد دقت قرار بگیرد تا بزودی حل شود.

وزیر کشور گفت: امیدوار بودیم که راه‌آهن شلمچه-بصره هرچه زودتر به سرانجام برسد تا از این ظرفیت استفاده کنیم ولی احتمال اینکه این پروژه به اربعین امسال برسد، کم است.

وحیدی با تأکید بر لزوم تأمین اتوبوس و رفع کمبودها در این زمینه اظهار داشت: در برخی جاده‌ها لازم است که اصلاحات و ترمیم‌هایی صورت بگیرد که باید هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: بکارگیری تاکسی‌های اینترنتی در امر اربعین و جابجایی زائران، سال گذشته کمک خوبی کرد و خوب است که امسال هم از این ظرفیت استفاده کنیم. در این زمینه می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

وزیر کشور بر لزوم هماهنگی برای عبور زائران کشورهای پاکستان و افغانستان از کشورمان برای عزیمت به عراق و زیارت تأکید کرد و گفت: در این زمینه موضوع حمل و نقل اهمیت بالایی دارد که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وحیدی خاطر نشان کرد: جلسات ستاد اربعین پیگیری می‌شود و جدول زمانی برنامه‌های دستگاه‌ها و کمیته‌های مختلف نیز ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات