سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۵۸۱۳۷

وزیر کشور: کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: جای تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.
احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: آنچه این روزها در غزه در حال رخ دادن است به خصوص بحثی که اخیرا در بیمارستان شفا شاهد بودیم اوج خباثت صهیونیست‌ها است.
وی تاکید کرد: غرب امروز با تمام قوا در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است و اینگونه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت نشان دهنده تمدن غرب است.وزیر کشور با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مردم سرافراز فلسطین و غزه امروز با پایداری خودشان آبروی تمدن غرب را برده‌اند.
وحیدی گفت: خیلی موجب تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورهایی که هنوز با رژیم منحوس صهیونیستی ارتباط دارند، ارتباط خود را قطع نمی‌کنند و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات