تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹  ، 
کد خبر : ۲۸۸۱۶۰

تحقق حضور حداکثری و پیروزی ملت ایران در انتخابات

همه کسانی که با نامزدی خود باعث شور انتخابات شدند و عامل حضور حداکثری مردم به پای صندوق های آراء شدند، آنان نیز در کنار ملت ایران برنده انتخابات هفتم اسفند هستند.
پایگاه بصیرت / حجت الاسلام علی شیرازی
امام خامنه ای در 14 دی 1394 فرمودند: «یک مسأله مهم در انتخابات حضور حداکثری است ... هرچه جمعیت بیشتر در انتخابات شرکت کنند، استحکام نظام و اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت». معظم له در 19 دی 1394 هم فرمودند: «همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند.» ایشان در 5 اسفند 1394 نیز فرمودند: «همه کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه مندند باید در انتخابات روز جمعه شرکت کنند و دنیا در روز هفتم اسفند خواهد دید که مردم ایران چگونه مشتاقانه در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.» رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز جمعه 7 اسفند و پس از شرکت در انتخابات در حسینیه امام خمینی (ه) فرمودند: «هر کس ایران را و جمهوری اسلامی را و شکوه، عزت و عظمت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند.»
مردم سراسر ایران روز جمعه 7 اسفند 1394 با شور و شوق و با لبیک به ندای امام خامنه ای رهبر معظم و عزیز انقلاب اسلامی به پای صندوق های رأی آمدند و حماسه ای بزرگ رقم زدند:
1. با این حضور پرشکوه، حضور حداکثری محقق شد و بیش از 60 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
2. با این حماسه حضور،نظام اسلامی ایران استحکام یافت و تقویت شد.
3. با هجوم ملت ایران به پای صندوق های رأی، اعتبار کشور در داخل و خارج بالا رفت و مایه آبرو برای همه مردم شد.
4. با حماسه هفتم اسفند، کشور ایران در حصار امنیت کامل باقی ماند.
5. ملت ایران با حضور حداکثری، به شکوه، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران افزود و بر استقلال ملی پای فشرد.  
6. مردم با حضور در انتخابات، از نظام اسلامی حمایت کردند و اعتماد خود به نظام و مسئولین نظام را به نمایش گذاشتند.
7. حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه موجب هیبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامی در جهان و موجب شفتی جهانیان گردید.  
8. مردم با هجوم گسترده به پای صندوق های رأی، سینه خود را در برابر دشمنان اسلام و ملت ایران سپر کردند، شجاعت خود در برابر دشمن را به نمایش گذاشتند و استکبار جهانی را مأیوس نمودند.
9. برنده اصلی در انتخابات هفتم اسفند، ملت ایران بود. چنانچه امام خامنه ای در 30 دی 1394 فرمودند: «اگر ملت ایران خوب، قوی، جازم و عازم وارد میدان بشود و صندوق های رأی را از رأی خود و عزم خود پر کند، ایران خواهد بالید ... حالا هر که ببرد، هر که ببازد، در واقع برد و باختی برای ملت وجود ندارد، ملت در هر صورت برنده است».
10. همه کسانی که با نامزدی خود باعث شور انتخابات شدند و عامل حضور حداکثری مردم به پای صندوق های آراء شدند، آنان نیز در کنار ملت ایران برنده انتخابات هفتم اسفند هستند.
11. شکست خوردگان اصلی انتخابات خبرگان پنجم و مجلس دهم، دشمنان اسلام و ایران و آمریکا و انگلیس اند و با حماسه پرشور ملت ایران در روز هفتم اسفند، چنانچه امام خامنه ای در 5 اسفند 1394 فرمودند: «به فضل الهی دشمن نخواهد توانست به آن انقلاب و نظام اسلامی ضربه ای وارد کند.»
12. برندگان ظاهری در انتخابات و منتخبین ملت ایران در خبرگان و مجلس شورای اسلامی از هر جریان و طیفی به خوبی می دانند که تمام اعتبارشان مرهون حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات و مدیریت حکیمانه امام خامنه ای است و باید تمام توان خود را برای دفاع از انقلاب، اسلام، ارزش های الهی، ولایت فقیه و خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه به کار گیرند و این سخن زیبای مقام معظم رهبری را که در پیام به ملت ایران در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات آمده است، آویزه گوش خود قرار دهند: «پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت به معنی حل شدن در هاضمه استکبار جهانی نیست وحفظ عزت و هویت ملی جز با پیشرفت همه جانبه و درون زا دست یافتنی نیست.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات