صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۶۲

اخبار کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان ‌و بلوچستان گفت: هشت شهرستان استان به دلیل نبود بودجه و نیروی انسانی اداره ارشاد ندارد. حسین مسگرانی افزود: تا زمانی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه و نیروی انسانی را در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار ندهد، قطعاً این شهرستان‌ها بدون اداره ارشاد باقی خواهند ماند.
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: نیروهای انقلاب و جریان‌های اصولگرا گزینه‌های جدّی و مناسبی برای رقابت ۹۶ دارند. با توجه به شرایطی که داریم، بسیار بعید است که بخواهیم از آقای روحانی حمایت کنیم. وی همچنین تأکید کرد: ما هنوز بحثی درباره احمدی‌نژاد نداشته‌ایم؛ اما فکر نمی‌کنم درباره ایشان هم حمایتی صورت بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری «بلومبرگ»، شرکت نفت دولتی عربستان سعودی اعلام کرده است: محموله‌های نفت سبک خود در بازار آسیا را در ماه سپتامبر یک دلار و ۱۰ سنت ارزان‌تر از شاخص منطقه‌ای آسیا به فروش خواهد رساند تا نشان دهد که ریاض برنامه‌ای برای عقب‌نشینی در برابر تلاش‌های ایران به منظور گرفتن سهم بیشتر از بازار ندارد.
کشورهای شرق آفریقا توافق کردند با کنار گذاشتن دلار از مبادلات تجاری خود، از ارزهای ملی برای تجارت استفاده کنند. این اقدام با هدف دور ماندن از آسیب‌های نوسانات ارزی دلار اجرایی شده است و پیش‌بینی می‌شود، با این تصمیم استفاده از دلار در آفریقا کاهش یابد.
شبکه «بی‌بی‌سی» در گزارشی درباره دیدار محمود عباس با مریم رجوی اعلام کرد، این دیدار با حضور «ترکی فیصل» در اجلاس سازمان مجاهدین بی‌ربط نیست و به نظر می‌رسد که بخشی از نقشه حمایت از مخالفان حکومت ایران و در راستای فشارهای همه‌جانبه علیه این کشور برای کشاندن ایران به انزوا است.
اسدالله عسگراولادی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هنوز نقل و انتقال پول به ایران ممکن نیست، از شرایط موجود انتقاد کرد و گفت: گشایش‌های اعتباری آغاز شده؛ اما عمده این گشایش‌ها به نفع کشورهای خارجی و فقط برای واردات انجام می‌شود.
مردی که پس از خرید مسلسل و ساخت بمب دست‌ساز از طریق اف‌بی‌آی دستگیر شد، گفته است: قصد داشته با حمایت داعش، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا را در حین سخنرانی سالیانه در کنگره ترور کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات