صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۰۷۰۳۱

اخبار کوتاه سه‌شنبه 14 آذر

«لوسیانو زاکارا» یکی از کارشناسان دانشگاه قطر به شبکه الجزیره گفت: از زمان قطع روابط کشورهای عربی با قطر در کمتر از شش ماه، حجم مبادلات تجاری ایران با قطر 117 درصد افزایش داشته است که نشان‌دهنده تأثیر کوتاه‌مدت بحران و روابط دو کشور بوده و در بلندمدت نیز به نفع دو طرف خواهد بود. گمرک ایران نیز اعلام کرد: طی پنج ماه گذشته 737 هزار و 500 تن کالای غیرنفتی به ارزش 5/67 میلیون دلار به قطر صادر کرده است.
محمود صادقی، نماینده مردم تهران در گفت‌وگویی از آیت‌الله مکارم شیرازی عذرخواهی کرد و اظهار داشت: بنده توضیحات لازم را در این باره در سخنرانی‌ام در دانشگاه گیلان ارائه خواهم داد. گفتنی است، این عضو فراکسیون امید مجلس پیشتر مدعی رابطه یکی از بدهکاران بانکی با این مرجع تقلید شده بود که آیت‌الله مکارم شیرازی و دفتر وی این رابطه را تکذیب کردند.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس گفت: مسئله مهم این است که در حال حاضر نرمشی در مقامات کشور در موضوع حصر پیدا شده و تصمیم بر این است که ان‌شاءالله این موضوع را حل کنند. همچنان که شاهد بودیم آقای کروبی سه چهار ملاقات داشتند. به نظر می‌رسد، اراده بر این است که این موضوع حل شود.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در نشست کمیته خارجی و امنیت کنست (پارلمان) این رژیم گفت: تل‌آویو با تعداد زیادی از کشورها در سراسر جهان، از جمله کشورهای اسلامی داخل منطقه و خارج از آن رابطه دارد.
آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با هشدار درباره اینکه فتنه در ایران خاموش شده، ولی ریشه آن خشک نشده است، تأکید کرد: هنوز عده‌ای «منافق نو و جدید» درصدد ادامه حرکت فتنه 88 در ایران اسلامی هستند.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم هوشمند ایران به جز تحریم‌هایی بود که ما در برجام درباره آن صحبت کردیم، گفت: هنوز هیچ بانک بزرگی در جهان با ما همکاری نمی‌کند.
عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران با بیان اینکه سکوت دستگاه قضایی به منزله پذیرش ادعاهای جریان انحرافی نیست، تأکید کرد: توهین و هتاکی‌ به قوه قضائیه ناشی از ناکام ماندن آنان در اجرای مقاصدشان است.
فرج‌الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نباید هر چهاردیواری را خانه تلقی کنند، گفت: برای رعایت مقررات ملی ساختمان، دیگر نباید به توصیه و نصیحت اکتفا کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات