چند رسانه ای >>  عکس >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۰۷۲۲۹

گزارش تصویری: «جهاد مبتکرانه و پرشور برخاسته از بصیرت»

سردار محمدرضا نواب اصفهانی با بیان اینکه سپاه میدان دار جبهه مقاومت در برابر دشمنان و لازمه آن جهاد مبتکرانه است، گفت: ارکان این جهاد مبتکرانه اخلاص، بصیرت، استفاده از تجربیات و بکارگیری دانش های جدید است.
پایگاه بصیرت / گروه چند رسانه ای/عکاس: حامد گودرزی

محمدرضا نواب اصفهانی معاون دانش و پژوهش سپاه صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه سپاه میدان دار جبهه مقاومت در برابر دشمنان است و لازمه آن جهاد مبتکرانه است گفت: ارکان این جهاد مبتکرانه اخلاص، بصیرت، استفاده از تجربیات، انتقال تجارب به جبهه مقاومت و بکارگیری دانش های جدید است.

وی در ادامه با بیان اینکه از 25 آذر هفته پژوهش با شعار «جهاد مبتکرانه و پرشور برخاسته از بصیرت» آغاز می‌شود به عملکرد سال 96 اشاره کرد و گفت: موافقتاولیه با ایجاد پایگاه استنادی دانش پاسداری از انقلاب اسلامی که در مرحله طراحی و‌ تولید است، صدور مجوز 30 عنوان نشریه علمی داخلی با دسترسی محدود، طرح تشکیل اندیشکده های رده ای،تشکیل هیاتهای اندیشه ورزی،پیشرفت بیش از 60 درصد از برنامه های سال 96 تا کنون از جمله دستاورد هایسال 96 است.

نواب اصفهانی ادامه داد: 6 سال از ایجاد معاونت دانش و‌ پژوهش می گذرد و بیش از هشت هزار پاسدار در شبکه علمی پژوهشی سپاه ثبت نام کردند که دو هزار نفر بکار گرفته شدند.

معاون دانش و پژوهش سپاه در ادامه به برنامه های سال 97 اشاره و تصریح کرد: برنامه داریم در سال آینده مجموعه های مراکز نگهداری استاد دانشی سپاه را راه اندازی کنیم.

«انجمن های اندیشه ورزی در جهت اهداف راه بردی در سال آینده تشکیل می‌شود و میزهای تخصصی دانشی با موضوع پایداری از انقلاب در دانشگاه امام حسین ایجاد خواهد شد.»

وی اضافه کرد: برقراری تعامل دانشی بین سازمان های نیروهای مسلح از دیگر برنامه ها است زیرا در حال حاضر تعامل دانشی نداریم و ثبت تجربیات دوره ای نخبگان سپاه در سال آینده اغاز می‌شود.


منبع خبر: فارس
عکاس: حامد گودرزی- بصیرت

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات