صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۴۰۴۵۹

وظیفه ما در این حمله اعلام شده چیست؟!

جهاد را شروع کنیم،زیراجهاد تبیین نیاز ضروری و فوری این شرایط است و در این مسیر به دفاع از نظام بپردازیم.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی / فرهاد مهدوی

۱. رهبر معظم انقلاب چند روز پیش دست های پشت پرده اغتشاشات را در یک دیدار علنی اعلام فرمودند : «این قضایا یک موضوع خودجوش درونی نیست...ملت ایران در فاصله‌ زمانی کوتاه، حرکت های بزرگی انجام داد که ۱۸۰ درجه در نقطه مقابل سیاستهای استکبار جهانی بود و آنها ناچار به عکس‌العمل شدند و در همین چارچوب با برنامه‌ریزی و صَرف پول، افرادی از جمله برخی سیاسیون در آمریکا، اروپا و برخی نقاط دیگر را به میدان آوردند.»


۲. تنها چند روز پس از این بیانات مقام معظم رهبری، آمریکا که پروژه حمایت غیر علنی اش سوخته بود با مشاهده خیابان های خالی از اعتراض لب به اعتراف گشود و در عرض چند ساعت مسوولان دولت آمریکا اعم از رئیس جمهور، معاون اول، مشاور امنیت ملی و وزیر امور خارجه،سخنگوی کاخ سفید پنج مقام ارشد دولت آمریکا نه تنها اعلام حمایت علنی از اغتشاشات کردند بلکه با نمایندگان اغتشاشگران دیدار کرده و به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که به دنبال گسترش کمک ها به اغتشاشگران هستند.

۳. اگر چه برخی از ناکارآمدی ها در دولت های مختلف سبب این مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی شده است اما اکنون که دشمن به صراحت اعلام کرده است من از این اغتشاشگران حمایت می کنم وظیفه رسانه ها و نهادهای امنیتی سنگین تر شده است که عوامل دشمن را شناسایی،معرفی و برخورد نمایند.


۴.برخی از افراد و جریان های سیاسی که در صدد بودند از این اغتشاشات هم برای خود نمدی بسازند هم باید به سرعت صف خود را از مزدوران آمریکا جدا کنند و نه تنها بر شعارهای آنان تکیه نکنند بلکه آن ها را مورد نقد جدی قرار دهند.


۵.وظیفه آحاد ملت ایران که نگران زندگی،کشور و سرزمین شان هستند نیز این است که در این جنگ به مقابله برخیزند و اجازه تحرکات رسانه ای و میدانی را از او بگیرند.

اکنون که دشمن با فرمان رییس‌جمهور آمریکا دستور عملیات علیه انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان صادر شده است ما نباید منتظر باشیم که سوار بر اتوبوس شویم و به منطقه ای اعزام شویم که دشمن وجود ندارد،الان دشمن در همین شبکه ای است که از آن استفاده می کنید،جهاد را شروع کنیم،زیراجهاد تبیین نیاز ضروری و فوری این شرایط است و در این مسیر به دفاع از نظام بپردازیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات