سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۵۰۰

سخنگوی سپاه: اگر دشمن علیه ایران خطایی کند پاسخ‌ دندان‌شکن دریافت خواهد کرد

سردار رمضان شریف شامگاه پنجشنبه در ششمین سالگرد شهید مدافع حرم ‌مصطفی زال‌نژاد و بزرگداشت شهدای آل طاهای آمل با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در اوج کارشکنی همه‌جانبه دشمن و تحریم‌های ظالمانه ‌دست به کار و تلاش می‌زند و همیشه مقتدر عمل می‌کند، اظهار داشت: دشمن لحظه‌ای ایران اسلامی را رها نکرده‌ و رها نمی‌کند و ما هم لحظه‌ای برای شکست دشمن و قدرتمندی ایران اسلامی از پای ننشسته‌ایم. 

سخنگوی سپاه: اگر دشمن علیه ایران خطایی کند پاسخ‌ دندان‌شکن دریافت خواهد کرد

وی افزود: کشورمان امروز از برترین‌های دفاعی و نظامی دنیا‌ست و فرزندان ملت در سپاه پاسداران با "انگیزه، اعتقاد راسخ، ا‌راده و با تجهیزات روز و اشراف اطلاعاتی" دشمن میراثدار خوبی برای شهیدان و مردمان سرزمین هستند.

شریف با اشاره به اینکه دشمن با توجه به هیاهوهای زیاد جرأت هیچ اقدامی علیه ایران ندارد، عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به ایران لحظه‌شماری ‌می‌کند ولی می‌داند اگر خطایی از او انجام گیرد از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ‌ دندان‌شکن دریافت خواهد کرد.

‌وی با اعلام اینکه هزاران سد، پل، جاده، اتوبان، صنایع پتروشیمی را قرارگاه خاتم بعد دفاع مقدس برای رفاه مردم ساخته ‌و این روند همچنان ادامه دارد، گفت: نباید از پای بنشینیم و مشکلات را دست کم نگیریم و در هر جایگاه و پست و مقام برای سرافرازی ملت، عمران و آبادانی و آرامش کشور در صحنه باشیم که اولین شرط موفقیت یک کشور در تلاش‌های عمرانی و اقتصادی، داشتن امنیت است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فرزندان ملت در سپاه و نیروهای مسلح به مسؤولان تأکید کردند که در آرامش کامل به مردم برسند و مشکلات را حل کنند، اظهار داشت: مشکلات امروز ما بزرگتر از مشکلات دفاع مقدس و اول انقلاب نیست و حتی قابل مقایسه نیست پس می‌توان به رفع آن پرداخت.

وی با بیان اینکه سرمایه عظیم که ملت ما در سرمایه اجتماعی دارند با مدیران پاک دست و توانمند به پیشرفت چشمگیر تبدیل می‌شود، افزود: پیشرفت علمی، آموزشی و اقتدار و امنیت و ابهت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم و خداوند به ایران اسلامی موهبت بی‌نظیری اهدا کرده است؛ کشور ما در کنار جنگل، جلگه، کوهستان، معادن و ذخایر کم‌نظیر ارزانی قرار دارد که همه اینها می‌تواند به نعمت‌هایی تبدیل شود که موجب عمران، آبادانی، آسایش و اقتدار ملت را فراهم کند.

شریف با اشاره به اینکه ملت ایران رنج و سختی فراوان تحمل کردند ولی همواره پیروزی از آن کشورمان است، تصریح کرد: در میدان نبرد ایران و استکبار و صهیونیست، برنده کشورمان است و همواره در نبرد حق علیه باطل پیروزی از آن ماست؛ سرنوشت صدام، سازمان منافقین، کومله، دموکرات و داعش صفحات روشن و مدارک بی‌نظیر برای پیروزی انقلاب اسلامی در همه جبهه‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در‌هم پیچیدند، افزود: آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها می‌دانند که داعش را برای چه به وجود آوردند و چه انتظاری از آن داشتند ولی امروز تلاش می‌کنند نام سپاه را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند درحالی‌که می‌دانند از کجا ضربه خوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران‌ گفت: دشمنان وقتی در میدان نبرد توان مبارزه ‌ندارند دست به هیاهوی رسانه‌ای‌ می‌زنند.

وی ادامه داد: مردم در 22 بهمن در کنار همه افتخارات بزرگ و درس‌های عبرت برای دشمنان یک نکته کلیدی را رقم زدند و خودجوش آرم مقدس سپاه را در دست گرفتند و به دشمن فهماندند که سپاه از متن و دل جامعه و ملت و فرزند این سرزمین است؛ سپاه در میدان نبرد حق علیه باطل، در میادین کمک‌رسانی به بلایای طبیعی، سیل، زلزله، مبارزه با کرونا ویروس و برای سلامت جامعه به میدان می‌آید و دست از تلاش و کار برنمی‌دارد.

شریف با بیان اینکه سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی و امنیت و رفاه این ملت خواب را بر خود حرام کرده ‌و تلاش شبانه‌روزی دارد، بیان کرد: دشمنان ایران در سخت‌ترین تهدیدها علیه کشور، دست به مسئله بنزین می‌زدند و تهدید عدم صادرات به ایران داشتند هرچند ما با گذشت بیش از 100 سال از کشف نفت در مسجد سلیمان ‌قادر نبودیم بنزین مورد نیاز کشور را تأمین کنیم ولی متخصصان و فرزندان ملت در قرارگاه خاتم با اراده مصمم این حربه را برای همیشه از دشمن گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن فکر می‌کند با برجسته‌سازی مباحث معیشتی، تحریم‌ها و فشار اقتصادی می‌توانند دل ملت را بلرزانند و اراده آنها را سست کنند ولی مردم کشورمان همیشه مقاوم و مستحکم هستند، گفت: زیباترین مسئله ارزشمند برای ملت‌ها استقلال آنهاست و ایران مستقل‌ترین کشور کره زمین است و همه تصمیمات آن در داخل جغرافیای آن گرفته می‌شود.

شریف با تاکید براینکه 44 سال است که جمهوری اسلامی از صفر شروع کرده و امروزه در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه‌های بالا چشم حیرت دشمنان را به خود مشغول کرده است، مطرح کرد: گام اول انقلاب گام تثبیت و مستحکم کردن پایه‌های نظام مبتنی بر وحی الهی بود و در گام دوم شاهد بالندگی پیشرفت و عقب رانندن بیشتر دشمنان خواهیم بود و راه‌های صعب العبور و طاقت فرسا را طی کردیم.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار تصور می‌کند ملت‌مان تاریخ مبارزات خود را فراموش کرده است اگرچه اکنون می‌داند  مشکلات در کشور وجود دارد بنابراین باید براساس منویات رهبر انقلاب گام برداریم، یادآور شد: دشمن به دنبال نمایش ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و تئوری ولایت فقیه و ضعف کشور است ولی در کشورمان کارآمدی موج می‌زند و مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌های سخت و بسیار شکننده استکبار که علیه ایران اعمال شد علیه هر کشور دیگر اعمال می‌کرد تاکنون از پا می‌افتاد اما ایران اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاد و توانست در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسد.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات