صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲  ، 
کد خبر : ۲۹۵۶۸۷

اخبار کوتاه 18 مهر


فشارها بر «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی به میزان بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و ده‌ها نفر از هم‌‌حزبی‌های وی، او را فاقد صلاحیت نامزدی دانسته‌اند. درخواست‌ها برای کنار رفتن یا کنار گذاشتن دونالد ترامپ پس از انتشار  ویدئویی قدیمی آغاز شد که این میلیاردر نیویورکی در آن با الفاظی مستهجن و رکیک به صحبت درباره زنان پرداخته و از تجربه خودش در ارتباط با زنان متأهل سخن گفته است.
سعید حدادیان در پی فضاسازی‌های صورت گرفته در زمینه شایعه صدور چک‌های ۲۰ میلیونی به نام چهار مداح سرشناس، گفت: از سال ۷۲ تاکنون، برای مداحی صحبتی از پول نکرده‌ام. همچنین اگر چکی به نام سعید حدادیان باشد، به من نمی‌دهند؛ چون اسم من در شناسنامه «علی‌اصغر» است!
حجت‌الاسلام محمدیان، مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه حضور محکومان امنیتی و افراد مسئله‌‌دار در دانشگاه‌ها سبب تخریب ذهن جوانان و ایجاد تفرقه بین دانشجویان می‌شود، گفت: مسئولان مراقب باشند دانشگاه‌ها دوباره به خانه احزاب تبدیل نشود.
محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه ۹۳ درصد اعدام‌ها در ایران مربوط به مواد مخدر است، گفت: نباید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را متوقف کنیم. ما ۸۰۰ کیلومتر با افغانستان مرز داریم و تولید تریاک در این کشور پس از اشغال آن به دست ناتو، ۴۰ برابر شده است.
تورگوت اوغلو،‌ مدیر منطقه خاورمیانه نشریه «زمان» چاپ ترکیه اظهار داشت: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از عربستان در ازای هماهنگی در پرونده سوریه باج دریافت کرده است. گفتنی است، عربستان از طریق یک انجمن خیریه برای بلال اردوغان، پسر رئیس‌جمهور مبلغ ۹۹ میلیون دلار واریز کرده است.
محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره نامزد این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: این موضوع به زودی در شورای عالی سیاست‌گذاری مطرح می‌شود. ما قطعاً در انتخابات یک کاندیدا خواهیم داشت و همه از آن حمایت می‌کنیم.
بر اساس آمار گمرک، طی شش ماه گذشته به میزان  ۲۶ میلیون و ۵۹۸ هزار دلار توتون و تنباکو به کشور وارد شده و سهم سیگار از کل حجم واردات این بخش، ۵۶۵ هزار و ۲۹۶ دلار است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات