صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۰۲۷۹۱

اخبار کوتاه شنبه 24 تیر

گروهک تروریستی داعش پس از شکست در موصل مدعی شده است بیش از 11 هزار و 700 نفر از نیروهای عراقی، بسیج مردمی و پیش‌مرگه را کشته است. به ادعای این گروه تروریستی، نبرد موصل بیش از ده‌ها هزار نفر زخمی و معلول بر جای گذاشته و تک‌تیراندازان داعشی حدود 1600 نفر را از پای درآورده‌اند. بر اساس این ادعا، 482 نفر از نیروهای تروریست خود را در جریان نبرد موصل منفجر کرده و افزون بر هدف قراردادن نظامیان عراقی، بیش از هزار خودرو و تجهیزات نظامی دیگر را منهدم کرده‌اند.

کنایه محمدرضا عارف به حسن روحانی در همایش شورای عالی اصلاح‌طلبان به واکنش حسام‌الدین آشنا منجر شد. عارف در این جلسه با بیان اینکه به دنبال سهم از کابینه نیست، خواستار مشورت رئیس‌جمهور با شورای عالی برای ترکیب کابینه شده بود. حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی روحانی در واکنش به این سخنان نوشت: «درست است که گفتمان از جنس سهم‌خواهی نیست؛ اما امان از سهم‌خواهی‌های افراد به اسم جریان.»

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ایران امروز کل سوریه از جمله جنوب را به «سرپل» علیه اسرائیل[رژیم صهیونیستی] تبدیل کرده است. ما آماده تسلیم در برابر این موضوع نیستیم؛ به همین دلیل تلاش می‌کنیم اثری از آنها در این منطقه نباشد و این یکی از شروط اصلی است که ما بر آن اصرار داریم.

امیرحسین زمانی‌نیا، معاون تجارت و روابط بین‌الملل وزیر نفت کشورمان گفت: ایران انتظار دارد تولید نفت خود را تا پایان سال به چهار میلیون بشکه در روز افزایش دهد. وی افزود: تولید گاز هم از 800 میلیون متر مکعب در روز در شرایط کنونی تا پایان سال به یک میلیارد متر مکعب افزایش خواهد یافت.

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ درباره گفتمان دولت یازدهم و قرابت آن با اصلاحات گفت: «باید دید که طی چهار سال گذشته مواضع اعتدالی به اصلاحات نزدیک شده است یا اصلاحات به اعتدال، به نظر می‌آید آنچه امروز اعتدال نامیده می‌شود، بازگویی و یا به زبان دیگر مبانی و مواضع اصلاح‌طلبانه مطابق با اقتضائات روز است.»

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق شنیده‌ها هیچ زنی در کابینه دولت دوازدهم در سِمت وزیر حضور نخواهد داشت و حضور زنان به معاون وزیر ختم می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات