فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۲۶

اسماعیلی با مهر مطرح کرد؛ تلاش‌ وزارت ارشاد برای جلوگیری از مهاجرت بازی‌سازان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازی‌سازان مهم‌ترین عناصر فرهنگی در کشور هستند و ما با رفع موانع، همه تلاش‌مان را می‌کنیم مانع از مهاجرت آنها شویم.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت گیم را یکی از مهم‌ترین صنایع فرهنگی و هنری کشور مطرح کرد و گفت: ما به اعضای هیأت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفته‌ایم همه موانع پیش‌روی این‌حوزه را بررسی کنند و به حل آن‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: صنعت گیم یک‌حوزه پرجاذبه است و اگر ما زمین‌های جذب عناصر کارآمد را مهیا نکنیم، ممکن است بخشی از آنها را از دست بدهیم. اعضای هیأت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این قول را به من داده‌اند همه موانع را در کوتاه‌مدت حل کنند. ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم با رفع موانع مانع از مهاجرت بازی‌سازان شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: بازی‌سازان مهم‌ترین عناصر فرهنگی کشور هستند و ما به صنعت گیم به‌عنوان یک موضوع صرفاً فناوری نگاه نمی‌کنیم بلکه معتقدیم صنعت گیم به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم فرهنگی و هنری می‌تواند نقش مهمی در ارتقای فضای فکری جامعه و حل مسائل و مشکلات در همه بخش‌ها و در حوزه نمایندگی از ارزش‌های جامعه ایفا کند.

اسماعیلی در پایان گفت: نگاه‌مان به صنعت گیم و بازی‌سازان یک نگاه حمایتی است و سعی داریم حمایت‌های‌مان را از آن داشته باشیم و در تلاش هستیم این‌حمایت‌ها گسترش دهیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات