فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۵۵۱۴۴

اسماعیلی: نمایشگاه مطبوعات امسال پس از ایام دهه فجر برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال، بعد از پایان ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد. احتمالا نمایشگاه طی ۴ الی ۵ روز برگزار می‌شود که تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتمام برسد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص برگزاری نمایشگاه مطبوعات پس از چند سال وقفه گفته که «نمایشگاه مطبوعات امسال، بعد از پایان ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.»

ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با مکان برگزاری این نمایشگاه نیز توضیح داده که «البته هنوز درباره مکان برگزاری نمایشگاه به نتیجه نرسیده‌ایم؛ اما تلاش ما بر این است که باتوجه به برگزاری نماز جمعه تهران در آن ایام در مصلی تهران، با شبستان‌های دیگر مصلی برای برگزاری نمایشگاه به نتیجه برسیم.»

اسماعیلی در رابطه با مدت زمان برگزاری این جشنواره نیز خبر داد که «احتمالا نمایشگاه طی ۴ الی ۵ روز برگزار می‌شود که تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتمام برسد. تمامی رسانه‌ها از جمله انسان رسانه‌ها و رسانه‌های نوین در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت».

مردادماه سال جاری فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص برگزاری نمایشگاه مطبوعات پس از یک وقفه چند ساله گفت: امسال ان‌شاءالله نمایشگاه مطبوعات نیز که حدود پنج ـ شش سال متوقف شده در فصل پاییز با عنوان نمایشگاه رسانه‌ها برگزار خواهد شد. علت اینکه نمایشگاه مطبوعات با تاخیر برگزار شد، این بود که قصد داشتیم نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب برگزار شود. در دو دوره‌ای که نمایشگاه کتاب برگزار شده غرفه مطبوعات را در نمایشگاه تأسیس کردیم. این حرکتی در جهت برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب بود که امکان پشتیبانی برای هردوی آن‌ها سخت بود. بنده شخصا با برگزاری همزمان این دو نمایشگاه در کنار هم موافق بودم، اما دوستان استدلال‌های دیگری برای اهمیت جداسازی این دو نمایشگاه داشتند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات