سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۵۶۶۱۷

آیت‌الله صدیقی: در انتخابات خبرگان اصالت با لیست جامعه مدرسین است

آیت‌الله کاظم صدیقی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان اصالت با لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، گفت: نظر و مشورت جامعه مدرسین یک چراغ روشن برای همه متدینین است.

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه، جامعه مدرسین بهترین نهاد برای متدین است که بتوانند با مراجعه به آن در کمین راهزن‌ها قرار نگیرند، گفت: جامعه مدرسین حتی قبل از انقلاب اسلامی همواره مورد اعتماد متدینین بوده است؛ جامعه مدرسین در تثبیت مرجعیت حضرت امام و مرجعیت مراجع عظام تقلید نقش کلیدی و اساسی داشته است.

وی با بیان اینکه، جامعه مدرسین همواره مورد اعتماد مقام معظم رهبری بوده است، گفت: اعضای جامعه مدرسین از مجتهدین برجسته‌ای هستند که به لحاظ علمی و عملی برای مردم و جامعه حوزوی کشور شناخته شده‌اند و نظرشان یک حجت شرعی است.

آیت‌الله صدیقی گفت: اگر مردم بخواهند در رویداد‌های مهم بدون هیچ تردیدی تصمیم بگیریند و برای تصمیم‌شان یک حجت‌ شرعی داشته باشند بهتر است به نظر جامعه مدرسین عمل کنند چرا که فقهای برجسته جامعه مدرسین بر اساس حجت‌ شرعی تصمیم‌ می‌گیرند و مردمی که به نظر جامعه مدرسین عمل می‌‌کنند، پیش خدا حجت شرعی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان اصالت با لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، گفت:  نظر و مشورت جامعه مدرسین یک چراغ روشن برای همه متدینین است چرا که همواره در انتخابات خبرگان، اصالت با جامعه مدرسین بوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات