سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۴۹۸۹۳

سردار شریف: ‌سرویس‌های متعددی پشت ‌حادثه تروریستی شیراز قرار دارند

سردار سرتیپ دوم پا‌سدار شریف ‌در حاشیه مراسم پاسداشت روز خبرنگار در ساری با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند با خلق یکسری سوژه‌ها، یک کار رسانه‌ای سازماندهی کنند، اظهار داشت: هجوم به محل زیارت عموم مردم ، نهایت ذلت و زبونی دشمنان است‌.

سردار شریف: ‌سرویس‌های متعددی پشت ‌حادثه تروریستی شیراز قرار دارند/ پاسخ قاطعی ‌خواهیم داد

وی با بیان اینکه شب گذشته بلافاصله مدافعان حرم و در گیت‌های اصلی و در همان بدو ورود با این تروریست مقابله کردند، افزود: ‌سرویس‌های متعددی پشت این حادثه تروریستی هستند که براساس آخرین اخبار، تروریست دستگیر شده در حادثه حرم شاهچراخ شیراز یکی از اتباع کشور‌های همجوار ایران است.

سردار شریف با بیان اینکه تعدادی از مظنونانی که در حادثه حرم شاهچراخ شیراز مشارکت داشتند، دستگیر شده‌ان، تصریح کرد: ‌دشمن در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اهداف چندگانه‌ای را مدنظر دارد؛ اختلاف مذهبی، قومی وایجاد شکاف بین کشور‌های همسایه بخشی از اهداف دشمن زبون است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه طومار داعش و تروریست‌های علیه منافع ملی ایران و مردم در هم پیچیده شده ‌و این دست و پا زدن‌های آخر دشمن انقلاب اسلامی ایران است‌، تاکید کرد: قطعا پاسخ قاطعی به تروریست‌ها خواهیم داد.

نیازمند راهبرد امیدافزایی در جامعه هستیم

سردار شریف همچنین در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ‌در ساری ‌اظهار داشت: مردم مازندران و خبرنگاران در میادین مختلف انقلاب اسلامی با ایثارگری در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی مردم سبب نجات کشور از استبداد انگلیس و آمریکا شد، افزود: امام راحل، استقلال و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه خبرنگاران انسان‌هایی هوشمند‌ هستند که با نگارش وقایع، حقیقت‌گویی می‌کنند‌، خاطرنشان کرد: ملت ایران با مجاهدت رزمندگان توانست ‌"استقلال و آزادی" را حفظ و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

وی بمباران رسانه‌ای دشمن در کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها را هجمه رسانه‌ای ‌عنوان کرد و افزود: دشمن راهبرد  نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و ایجاد یاس برای ملت را دنبال می‌کند و در عوض باید ‌راهبرد بیان دستاوردها و افتخارات و افق امیدآفرین پیش‌رو را دنبال کنیم.

سردار شریف ‌با بیان اینکه دشمن در راهبرد رسانه‌ای از مولفه محیط زیست علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: در کشور با سدسازی متعدد در مهار آب‌های سطحی به موفقیت بزرگ دست یافتیم و دشمن درصدد کوچک نشان دادن تحولات پیشرفت و آبادانی است.

وی با بیان اینکه خبرنگار هوشمند با شناخت سناریوی دشمن باید فعالیت رسانه‌ای خود را دنبال کند، اظهار کرد: امروز تصویری از ستم دوران‌های گذشته در اذهان نوجوانان و جوانان نیست و با بیداری نسل نو می‌توان در برابر هجمه‌ها ایستادگی کرد.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقبال پرشکوه مردم در اربعین، جشن‌های غدیر، عاشورا و اعیاد انقلابی نشان دهنده ایمان مردم ماست؛ دشمن درصدد افزایش شکاف نسلی است و وظیفه رسانه‌های انقلابی بازگویی پیشرفت‌های متعدد انقلاب است.

حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با بیان اینکه صداقت صفت اصلی خبرنگار بسیجی است گفت: برخی در جهاد تبیین حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند و یا حرف خوب نمی‌نویسند که نیازمند تبیین درست و حقیقی موضوعات هستیم.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید بر امیدافزایی در جامعه دارند تصریح کرد: برخی با القا ناامیدی در جامعه به دنبال تفرقه افکنی هستند.

رعایتی تصریح کرد: در بسیاری از مواقع با کیفیت کار درست در مسیر انقلاب به درستی می‌توان تبیین موضوع انجام داد.دشمن بر کتمان سازی حقایق تلاش دارد و اگر خبرنگاران انقلابی نبودند ارزش‌ها منتقل نمی‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: خبرنگاران در صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی قرار دارند و در این مسیر باید استقامت ورزند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات