سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۱۰۶۷

تروریست‌های تجزیه‌طلب کاری جز مزدوری و خیانت نمی‌کنند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جز مزدوری و جیره‌خواری و خیانت به کشورها کاری از دستشان برنیامده و نخواهد آمد. بخش اعظمی از تجهیزات خرابکاری و اغتشاشات از مقرهای استقرار کومله گذر می‌کرد و وارد ایران می‌شد.

سردار رمضان شریف در سی و هفتمین یادواره سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه و همرزمانش در کربلای دو که امروز در بهشت رضای مشهد برگزار شد اظهار داشت: در روزهای اخیر کومله اعتراف کرد به دنبال تجزیه ایران بوده است و به دنبال خیانت نه‌تنها به ایران، بلکه به ملت کُرد نیز بوده؛ این اعترافی بود که ناخواسته بعد از به نتیجه نرسیدن اغتشاشات پاییز گذشته ناچار به اعتراف شدند.

تروریست‌های تجزیه‌طلب کاری جز مزدوری و خیانت نمی‌کنند

وی افزود: 37 سال است که همرزمان شهید کاوه از این مرز و بوم دفاع کردند و امنیت این کشور را برقرار کردند اما آن‌ها هنوز درس عبرت نگرفتند.

سردار شریف ادامه داد: جوانان عزیز بدانید! پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت، رفاه، آسایش و بالندگی این کشور و مردم آن فکر نمی‌کنند، ما از بدو پیروزی انقلاب با گروهک‌های تجزیه طلب دست و پنجه نرم کرده‌ایم و یکی از صفحات درخشان آن مبارزه شهید کاوه عزیز است که نقل شده دوست و دشمن به شجاعت، صراحت، مدیریت، علم و آگاهی و انگیزه این جوان اعتراف دارند.

وی افزود: کسانی بعد از شهادت این شهید از وی تجلیل کردند که اصلا انتظار آن نمی‌رفت، آنها برای سرش جایزه گذاشته بودند، اما نمی‌توانستند رشادت، تدبیر، حسن عملکرد او را انکار کنند.

مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: انتظار داریم شهید کاوه‌ها الگوهایی باشند برای جوانان، پدران و مادران و مردمان این سرزمین به شما افتخار خواهند کرد همچنان که بعد از 37 سال شما آمده‌اید به مادر شهید و خاندان عزیز و بزرگوار شهید، ادای احترام کرده و عزم خود برای پایبندی به آرمان‌های شهید را نشان دهید.

وی اشاره کرد: امروز روزهای خوبی در کشور است. در عراق و در اقلیم کرد و در ایران به یک نتیجه رسیدند که باید شر این گروه تروریستی از منطقه کم شود، در نتیجه تصمیماتی گرفته شده که مقر این گروه‌ها را منتقل کنند این نکته مهم است. آنچه پاسداران درباره این گروه‌های تجزیه طلب می‌گفتند واقعیت بود، این‌ها جز مزدوری و جیره‌خواری و خیانت به کشورها کاری از دستشان برنیامده و نخواهد آمد.

وی عنوان کرد: حتماً می‌دانید که بخش اعظمی از تجهیزات خرابکاری و اغتشاشات از مقرهای استقرار کومله گذر می‌کرد و وارد ایران می‌شد. هر چند در چند مرحله زیر ضربات سنگین حملات نیروی زمینی سپاه پاسداران قرار گرفتند اما دنیا هنوز حاضر نیست بپذیرد این گروه‌ها برهم زننده نظم و امنیت ایران اسلامی هستند.

وی گفت: آن‌ها می‌خواستند آنچنان منطقه را ناامن کنند و ناامن جلوه دهند که امکان هیچ کار عمرانی وجود نداشته باشد اما مدافعان سرزمین ما با تدابیر رهبر انقلاب کاری کردند که امروز امنیت در پیرانشهر و سایر مناطق ایران برقرار شود و بحمدالله کارهای عمرانی هم در منطقه در حال انجام است که همه این توفیقات ثمره تلاش‌های فرزندان ما است. مردم کردستان به این واقف هستند کسانی‌که در اروپا آنان را تشویق به ناآرامی می‌کنند بدنبال منافع خودشان هستند.

وی بیان کرد: مردم عزیز، با سربلندی افتخار اعلام می‌کنیم امروز ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که قادر است از منافع کشور همسایگان خود حفظ حراست کند، امروز قدرتهای دنیا به توانمندی جوانان ما و نیروهای مسلح اعتراف دارند.

کشوری قدرتمند را در آینده تحویل نسل آینده خواهیم داد

شریف ادامه داد :کشور قدرتمندی را  تحویل  نسل آینده خواهیم داد که دشمن هرگز چشم‌طمع به آن را نداشته باشد و این عینیت یافته است.

وی افزود: ما معتقدهستیم در معیشت مردم نیاز به کار بیشتر داریم ما هم در این مشکلات درگیر هستیم، باید ببینیم از کجا شروع کردیم در تمام حوزه‌های سیاسی و اقتصادی راهی پر افتخار را طی کرده‌ایم و امروز به قله نزدیک هستیم به فرموده رهبری ما روزی از شهرهای اندیمشک رد می‌شدیم شاهد موشک باران بودیم. موشک های بلژیکی و گازهای خردل آلمانی را فراموش نکرده و نمی‌کنیم. این راه را باید به فرزندان خود منتقل کنیم از 22 کشور فقط یک کشور با صدام هم‌پیمان نبوده است در جنگ ایران تمام دنیا با ما درگیر جنگ بود.

وی در پایان با اشاره به جبهه مقاومت که الهام گرفته انقلاب است افزود: جبهه انقلاب الهام گرفته از انقلاب است و گسترش یافته است این الگوهای الهام‌بخشی است که امثاا شهید کاوه هدیه کردند مهم آن است که مسیری که طی کردیم به درستی تبیین کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات