صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۵۳۲۲۰

ایرانی‌ها یکپارچه علیه جنایات اسرائیل برخاستند

مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند.

مردم تهران دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرهای دیگر کشور نیز در حال برگزاری است، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرها نیز صبح امروز برگزار شد. در تهران نیز، مردم با در دست داشتن تصاویری از کودکان شهید غزه، یاد آن‌ها را گرامی داشته و انزجار خود از چنین جنایاتی نشان دادند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند. همچنین؛ بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه دارند.

 

 

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس»، «فلسطین، فلسطین، عامل اتحاد است» و «نصر من الله و فتح قریب» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

 

 

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در راهپیمایی امروز تهران در حمایت از ملت فلسطین حضور پیدا کردند.

«گروه سرود ری‌نوا» نیز به اجرای سرودهای ضد صهیونیستی پرداخت.

«مصطفی نوری» شاعر آیینی نیز، اشعاری را در مدح مقاومت فلسطین بیان کرد. بخش هایی از این اشعار در ادامه آمده است؛

یک طرف شادی و آواز و می شرب حیا
یک طرف فاجعه در فاجعه طوفان بلا
روز و شب در نظر اهل نظر گم شده است
آینه مضحکه  کژدم شده است

بسته شد پلک شب از دلهره در بیتابی
تارشد عینک شورای حقیقت یابی
سازمان ملل ای مدعی صلح و صفا
حافظ امنیت اینه هنگام بلا
کم در این فاجعه همسفره قابیل شوید
کم خدنگ پر پرواز ابابیل شوید

یک سگ غربی اگر تب بکند می‌فهمید
ولی از درک چنین فاجعه‌ای بی سهمید

نفس غزه به تنگ آمده وقت یاری‌ست
صبح صادق شده هنگامه ان بیداریست
موج طوفان الاقصی شده غران باشید
یک به یک آینه در آینه طوفان باشید

قرار است، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ضد صهیونیستی در میدان انقلاب تهران سخنرانی کند.

 

 

حضور مردم سمنان در راهپیمایی ضد صهیونیستی

مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین، مردم سایر شهرهای استان سمنان همچون شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر، آرادان و سرخه نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌های آمدند.

خروش تبریزی‌ها در چله خونین غزه

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه  و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز در سنگ فرش ارک تبریز تجمع کردند.

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند نیز در این مراسم قابل توجه بود.

 

 

ارومیه؛ یکپارچه در حمایت از فلسطین و غزه

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در ارومیه نیز برگزار شد؛  اقشار مختلف مردم ارومیه در این تجمع بار دیگر ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی از کودکان مظلوم غزه حمایت کردند.

 

 

اردبیلی‌ها؛ پشتیبان مردم غزه

مردم استان اردبیل همزمان با سراسر ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی و تجمع‌های امروز، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و کودک‌کش را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف در زمان و مکان مشخص انجام شده و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک صدا در سراسر استان طنین انداز شد.

مردم علاوه بر شهر اردبیل در شهرهای مشکین شهر، پارس‌آباد مغان، خلخال و بیله سوار نیز به میدان حمایت از مردم فلسطین آمدند.

 

 

راهپیمایی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم غزه

همزمان با روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این تجمع تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» اعلام کردند همراه تمام مردم سرزمین غیور ایران، جنایت اخیر رژیم پلید و سفاک اسرائیل را در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و عدالت‌خواه غزه محکوم می‌کنند و به حرمت لبخندهایی که از صورت دنیا پاک شدند اعلام داشتند برای به بار نشستن شکوفه‌های آرزوی کودکان زجرکشیده غزه دعا می‌کنیم.

همچنین کودکان و نوجوانان و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و عروسک‌های نمادین کودکان غزه، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار رفع محاصره سراسری غزه شدند.

 

 

حمایت بوشهر از غزه با شعار «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»

اقشار مختلف مردم بوشهر امروز با تجمع در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

بوشهری‌ها در این تجمع با فریاد « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا، اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از جنایت های رژیم اشغالگر قدس ابراز داشتند.

حضور کارمندان، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه، زنان خانه دار و سایر اقشار جامعه در این مراسم گویای احساس مسئولیت همه اقشار به موضوع فلسطین و جنایاتی است که توسط رژیم صهیونیستی این روزها در « غزه » در حال اتفاق افتادن است.

 

 

راهپیمایی «فریاد عروسک‌ها» در حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرکرد

مردم شهرکرد همزمان با سراسر کشور هم‌صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در دیگر کشورها امروز شنبه ۲۷ آبان ماه در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی با عنوان «فریاد عروسک‌ها‌» برگزار کردند.

در این راهپیمایی که حضور پررنگ کودکان در کنار والدین خودنمایی می‌کرد، مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرک بر اسرائیل، مرگ بر رژیم کودک کُش صهیونیستی همراه بود انزجار خود را از جنایت‌های رژیم خونخوار فریاد زدند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از فلسطین و غزه

مردم خراسان جنوبی همچون سایر ملت ایران در شهرهای نهبندان، قائنات، سربیشه، سرایان و فردوس به میدان‌ آمدند تا حمایت خود از ملت فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.

 

 

روستاییان مرزنشین زیرکوه در خراسان جنوبی امروز بار دیگر علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خشم و خروش آمدند؛ امروز مردم و دانش آموزان مررنشین و عشایر روستای اهل سنت ملکی در ۷ کیلومتری مرز شهرستان زیرکوه به جوش و خروش آمدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

خروش اهالی خراسان شمالی در حمایت از فلسطین

مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی از جمله بجنورد، شیروان و جاجرم نیز پیش از ظهر امروز برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها‌ آمدند.

اهالی خراسان شمالی با حضور در خیابان‌ها از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

 

 

حمایت مردم اهواز از آرمان آزادی فلسطین

مردم اهواز صبح امروز همزمان با سراسر کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تجمع کردند.

علی اکبر حسینی‌محراب نیز در حاشیه تجمع مردم در شهر اهواز به حمایت از مردم غزه، گفت: طوفان الاقصی خط بطلانی است و بر پایه‌های رژیم صهیونیستی و طبق وعده خداوند، ظلم پایدار نخواهد بود و به زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.

استاندار خوزستان افزود: مردم اهواز امروز باز هم با مردم غزه همدردی کرده و جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم می‌کنند.

 

 

همچنین؛ در این تجمع که قشرهای مختلف در آن حضور دارند مردم با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام انزجار کردند.

از هفته گذشته تا کنون رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

تا کنون بیش از ۴۷۱۰ کودک در غزه به واسطه حملات وحشیانه اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به اقدام وحشیانه صهیونیست ها خشمگین شوند و به ان اعتراض کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات