فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۵۵۸۶۷

اسماعیلی: جشنواره فیلم فجر امشب رسماً آغاز می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر خواهد بود، گفت: با اهتمامی که همکاران من هم در بخش داخل و هم در بخش بین‌الملل داشتند، با استقبال بسیار خوبی روبرو بودیم.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در حاشیه هیات دولت گفت: اختتامیه جشنواره شعر امشب برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه 30 استان درگیر موضوع شعر شدند، افزود: در وزارت فرهنگ یک ساختار جدید برای شعر ایجاد شکل گرفته است. دستیار شعر داریم و شورای شعر تشکیل شده است.

 

وزیر ارشاد با بیان اینکه در وزارت فرهنگ، شورای شعر شکل گرفته است، تاکید کرد: امسال در جشنواره شعر فجر با همکاری این شورا و معاونت فرهنگی ما در همه نقاط کشور بسیار خوب برگزار شد. همکاری خوبی با رسانه ملی به عمل آمده و در ایام ماه رمضان هر شب در یک ساعت پربیننده یک قسمت از برنامه‌های ضبطی این جشنواره پخش خواهد شد.

 

اسماعیلی با بیان اینکه امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر خواهد بود، گفت: با اهتمامی که همکاران من هم در بخش داخل و هم در بخش بین‌الملل داشتند، با استقبال بسیار خوبی روبرو بودیم. امشب تلاش می‌کنیم در بخش‌هایی که امکانش بود و داوری‌ها انجام شده، چند جایزه مربوط به جشنواره را اهدا کنیم تا شب اختتامیه طولانی نباشد.

 

وی ادامه داد: فردا اختتامیه جشنواره تئاتر را خواهیم داشت. نمایش‌های ما با یک استقبال بی‌نظیر روبرو شد و معاون هنری من از تماشاگران عذرخواهی کرد چون واقعا امکانات موجود ما کفاف میزان علاقمندی عزیزان را نمی‌داد.

 

وزیر فرهنگ با اشاره به آغاز رسمی جشنواره هنرهای تجسمی از دیشب، یادآور شد: جشنواره موسیقی هم بعد از دهه فجر آغاز خواهد شد. مجموعه جشنواره‌های ما در حال برگزاری است. هفته آینده با حضور آقای رئیس جمهور بحث انتخاب کتاب سال را خواهیم داشت.

 

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ تصریح کرد: خیر. این یک اشکال بوده که پدید آمده و ما هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم. معاونت هنری وزارت ارشاد نیز، امروز دراین باره اعلام موضع خواهد کرد و این خبری که اعلام شده کذب است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات