برنامه‌ای با مشارکت خردسالان
این برنامه با اجرای سارا روستاپور، به زودی روی آنتن شبکه پویا خواهد رفت. سارا روستاپور در این باره گفته است، در این برنامه هرآنچه برای خردسالان لازم و ضروری است، وجود دارد. او در ادامه گفته است، سه نمایش با تمرکز روی مهارت‌های زندگی، کاردستی، بخش صبحانه، با من بخوان (شعرخوانی)، قصه‌خوانی، ورزش و بازی و گزارش از آیتم‌های این برنامه هستند. در آیتم صبحانه، صبحانه‌های مهم و مفید را برای بچه‌ها معرفی می‌کنیم.این برنامه در ۲۰۰ قسمت به تهیه کنندگی یوسف سرشار است.
فصل چهارم از ۱۸ اسفند

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «کودک شو» از ۱۸ اسفندماه و مقارن با میلاد حضرت علی(ع) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه با هدف ارتباط بین خانواده‌ها و فرزندان‌شان شکل گرفته است؛ در همین راستا بخشی طراحی شده تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش، هر خانواده با عروسک‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می‌کند. اجرایی که با قصه‌گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن تماشاچیان حاضر خانواده برنده را انتخاب می‌کنند.

چاپ مجدد پس از ۵۲ سال

چاپ شانزدهم کتاب «تاریخ قرآن» تألیف دکتر محمود رامیار، دین‌پژوه و قرآن‌پژوه، با قیمت ۹۹ هزار تومان منتشر شد.۵۲ سال از چاپ اول این کتاب در سال ۱۳۴۶ هجری شمسی می‌گذرد. «تاریخ قرآن» مسائل مربوط به نگارش و جمع‌آوری قرآن را، از جمله تألیف قرآن در زمان پیامبر اکرم(ص) و گردآوری آن در زمان خلفای سه‌گانه بررسی و تشریح کرده است. مؤلف در این کتاب به کمک آیات و روایات اثبات کرده است اولین نسخه قرآن در زمان حیات پیامبر(ص) به صورت کامل جمع‌آوری و نسخه اصلی برای آن حضرت(ص) نوشته شده بود.